Miksi mua ei kiinnosta mikään?
Sen jälkeen kun masennuin viisi vuotta sitten, mua ei ole kiinnostanut mitkään entiset harrastukset eikä opiskelut tai työhaaveet, mitkä kaikki oli ennen tosi tärkeitä. Ainoa mikä jonkin verran kiinnostaa on miehet ja seksi, vaikka sekään ei tunnu juuri miltään. Olen kokeillut lääkkeitä ja terapioita ja sairaalaa, mutta edelleen tuntuu siltä kuin olisin robotti, joka tekee asioita, mutta on sisimmässään koko ajan vain kyllästynyt. Tämä on tehnyt minusta kyynisen ja suht tunteettoman ihmisen, kun mikään ei ole tärkeää eikä millään ole merkitystä.
Kommentit (4)
Minulle kävi samoin. Astuin yli materiaalisen maailman ja kiinnostukseni/himoni kaikkeen katosi.
...Eiköhän se oo aika normaali peruseksistentiaalinen olotila ihmisellä. Että mitäs *ttua mä täällä.
välillä enemmän, välillä vähemmän. Eiköhän se oo aika normaali peruseksistentiaalinen olotila ihmisellä. Että mitäs *ttua mä täällä.
näyttää kyllä siltä, että hyvin monella ihmisellä on elämässä joku tarkoitus ja tärkeitä asioita. Tai sitten ne kaikki on vaan tosi hyvä näyttelijöitä. Lääkitys on päällä, kun minulla on ollut myös psykoottisuutta, en tosin tiedä, olisiko enää. Ekana sairasvuotena en halunnut syödä mitään lääkkeitä, olo oli silti tämmöinen + harhaisempi. Lopettaisin kyllä lääkkeet, jos tietäisin, että ongelma poistuu sillä.
välillä enemmän, välillä vähemmän. Eiköhän se oo aika normaali peruseksistentiaalinen olotila ihmisellä. Että mitäs *ttua mä täällä.