Gradusi arvosana? Pinoon, järjesty!
Kommentit (53)
Olin todella tyytyväinen ja yllättynytkin. Gradun kirjoittaminen oli sellaista tervanjuontia, että oksat pois.
Ei mitään väliä, oli vaan saatava se pois alta.
sen jälkeen huono lisuri ja kohta keskinkertainen väikkäri.
kiitos loistavalle ohjaajalle. Oppiaine oli kasvatustiede. Ei ole oikei relevanttia verrara gradun arvosanoja keskenään, koska kriteerit eri arvosanoissa vauhtelevat eri tieteenaloilla. Ja eipä tuolla ole ollut mitään merkitystä työllistymiselle. :(
mutta enpä tuota juurikaan enää ajattele. Itse en ole erityisen tyytyväinen tekeleeseeni. Sekava ja merkityksetön aihe, mutta kaipa mä siitä jotain sain irti. Tulipahan tehtyä.
Ja olin tosi tyytyväinen!
Joskus olen lukenut eri tieteenalojen edustajien graduja ja ihmetellyt syvästi arvosanaa. Ei siis todellakaan voi vertailla muuta kuin saman laitoksen kasvattien välillä korkeintaan.
Aiheena perinnöllisyys ja syöpä. Loistava ohjaaja ja hyvin "arvostettu" alallaan. Kiitos hänelle!
kuulemma(vahva) C, mut en jaksanut tehdä enempää.Hyvä aihe mut iian ävhän aikaa ja priorisoin muut asiat edele.
C on kuitenkin ihan hyvä arvosana: )
todellakaan ei ole ollut mitään väliä arvosanalla, pääasia oli saada roikkumaan jäänyt suoritus loppuun. siitä olin tosi tyytyväinen!
joista molemmista on tullut arvosanaksi eximia
oli positiivinen yllätys, kun en saanut mitään väliarvioita (dekaani arvosteli)...
en ollut edes kuullut tuollasesta arvosanasta ennen kuin sain itse, mutta oli ihan ok. Odotin saavani B;n tai oikein hyvällä tuurilla C:n ja tuohan on juuri siitä välistä. En saanut kunnollista ohjausta graduun ja lopulta tavoitteenani oli ainoastaan valmistua.
Ihan ok, halusin tekeleen pois käsistäni ja vaihdoin sittemmin alaa :)
Luulin jo vetäväni pohjat, mutta olihan täällä toinenkin. Olen erittäin tyytyväinen graduuni, koska se on valmis - sen tekeminen oli tuskien taival. Ihanaa olla maisteri!
Ohjaaja sanoi ettei ole nähnyt noin hyvää gradua moniin vuosiin. Ei silti voinut antaa laudaturia, pöh...
onneksi aika parantaa haavat, vaikka vieläkin vähän kirpaisee.
Käytin siis todella aikaa tuohon työhön, mutta proffa ei voinut sitten ennen arvostelua kertoa, että mun tutkimusasetelmalla ei voi päästä c:tä korkeammalle. Otti kyllä päähän, koska arvosana ois ollut sama ilman monen kuukauden loppuhiontaa ja paranteluakin. Omasta mielestä gradu kuitenkin on hyvä :)
siinä vaiheessa ei kiinnostanut arvosana tippaakaan, motivaatio oli niin nollassa että kunhan eroon pääsi. eipä tuolla ole merkitystä ollut myöhemminkään.
En saanut gradunohjausta.