Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisella oikeus hankkiutua raskaaksi satunnaisesti

Vierailija
21.09.2009 |

tapailemansa miehen siittiöillä ilman miehen lupaa? Missä tapauksessa sallisit sen? Riittäisikö, että mies asuu ulkomailla, eikä joutuisi osallistumaan lapsen elatukseen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten abortoida sikiö. Sitäkään ei laki estä, mutta on väärin kuitenkin.

Vierailija
22/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kai ei ehkä saisi, mutta sitten taas toisaalta, jokainen on vastuussa itsestään. Jos harrastaa seksiä, voi tulla lapsia.

Itselläni on sellainen tilanne, että tulin raskaaksi ulkomaiselle miehelle. Kaverin kaveri, jonka kanssa vietin viikon New Yorkissa vuonna 2007. Ehkäisy petti ja kerroin miehelle. Hän järkyttyi pahan päiväisesti ja oli pakottamassa minua aborttiin, koska hän ei todellakaan halunnut lasta. Eikä varsinkaan minun kanssani. Hän sanoi vihaavansa sitä tilannetta.

Pohdin asiaa ja päätin pitää lapsen. En löytänyt mitään "tekosyytä" millä olisin abortin tehnyt. Lapseni biologinen isä ei halunnut olla missään tekemisissä minun tai lapseni kanssa.

Päätin, että antaa olla. Tulen kertomaan lapselleni tilanteen jotenkin nätisti ja pyydän kaveriani seuraamaan, että tuon miehen yhteystiedot säilyvät. Lapsi voi sitten halutessaan ottaa yhteyttä. Mies kyllä tietää, että lapsi on syntynyt ja missä asun jne.jne.

En tiedä teinkö väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin on huijata ja jättää ehkäisy käyttämättä toiselta salaa.Toisaalta noinhan jotkut tekevät, eivätkä sitä murehdi. Mutta oikea vahinkokin voi kääntyä itseään vastaan. Siis jos päätyykin lapsen pitämään vasten miehen tahtoa.

Vierailija
24/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin saanut esikoisen yksin, mutta asia sovittiin miehen kanssa etukäteen. Häntä ei haitannut ollenkaan jatkaa sukua vaikka emme ns. yhdessä olleetkaan. Nyt en varmaan tekisi enää samoin.

Kahden teinipojan äitinä minua pelottaa tuollaiset naiset jotka miehelle valehtelevat ehkäisystä eivätkä koskaan kerro lapsesta. Ei ole kyse vain miehestä vaan myös koko suvusta. Minä ainakin haluaisin tietää jos minusta tulisi mummi. Etkö sinäkin? En haluaisi kenenkään käyttävän poikiani hyväksi ja tekemään heistä isiä tietämättään/tahtomattaan.

Vierailija
25/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on 20-vuotias ja ensimmäisen poikakaverin kanssa, sanoisin: olet tyhmä.

Jos ap on 30-vuotias ja viikon ulkomaanlomalla gigolon kanssa paneskelemassa, sanoisin: oma on asiasi

Jos ap on 40-vuotias ja salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, sanoisin: anna mennä, tämä on viimeisiä mahdollisuuksia sinulle saada oma lapsi.

Vierailija
26/29 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi noin miehille.

Mutta koska miehistä löytyy niitä jotka huijaavat, on vain luonnon laki että niitä löytyy myös naisista!

Ja pikku vinkki; jos seurustelet naisen kanssa joka tahtoo lapsia ja sinä et -> älä leiki tulella vaan hoida itse ehkäisy!

Jos olet naisen kanssa jonka kanssa et ikinä voisi kuvitella hankkivasi lapsia -> älä ota riskiä ja harrasta seksiä hänen kanssaan!

Jos olet eroamassa naisesta -> älä käy silti panemassa häntä luottaen siihen että hän kyllä hoitaa ehkäisyn!!!

Vierailija
27/29 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei kai tuo mikään oikeus ole. Fiksu nainen kuitenkin harkitsee asiaa myös tulevan lapsen oikeuksien kannalta. Valitettavasti ei ole laillisia keinoja estää huonoja vanhempia lisääntymästä... Toisaalta, jos mies ei halua lasta, hän se tyhmä on, jos ei huolehdi itse ehkäisystä.

Vierailija
28/29 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni raskaaksi hankkiutuminen ilman miehen lupaa on rinnastettavissa raiskaukseen. Ensinnäkin yhden yön jutun kanssa käytetään AINA kumia, sekä mies että nainen on käsittämättömän typerä jättäessään kumin pois. Vaikka nainen voisi jollakin ilveellä todistaa syövänsä pillereitä, on kumin käyttö tautien takia itsestäänselvyys. Miehet tuntuvat usein unohtavan, että ne taudit voivat tarttua heihinkin. Juuri tapaamaansa ihmiseen ei saa koskaan luottaa niin paljon, että jättäisi kumin pois.

Raskaaksi hankkiutuminen parisuhteessa taas on vielä pahempi teko. En voisi kuvitellakaan tekeväni jotain sellaista omalle miehelleni. Ensinnäkin rakastan häntä, en satuta. Olen hänen luottamuksensa arvoinen. Tuemme toisiamme ja teemme päätöksemme yhdessä. Toisekseen en ikimaailmassa haluaisi lasta, jota en ole mieheni kanssa halunnut. Mielestäni lapsen tulee olla aina kahden ihmisen rakkauden tulos (myös niissä perheissä, joissa on kaksi isää tai kaksi äitiä. Silloinkin lapsi on rakkaudesta syntynyt päätös, vaikkei hän biologisesti olisikaan molempien lapsi.)

Toisin sanoen nainen, joka vie soluja mieheltä ilman lupaa, on sekaisin. Mies, joka harrastaa seksiä ilman kumia ja saattaa jonkun lapsennälkäisen idiootin paksusi, on typerä. Mies, jonka kumppani jättää tahallaan pillerit pois, on uhri ja kaikki myötätuntoni on hänen puolellaan.

Vierailija
29/29 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ei tällaisessa asiassa voida vaan miettiä naisen ja miehen oikeuksia.

Sun pitäisi ihan etusijassa ajatella sitä lasta, mikä olisi sille lapselle parasta?

Mitä vastaisit hänelle kun lapsi kyselisi isästään?

Mitä sanoisit, kun hän haluaisi ehkä tavata isänsä joskus aikuisena ja kysyisi miten on saanut alkunsa?

Et sinä saa pettää kahta ihmistä, sekä sitä miestä että myös omaa lastasi.

Paitsi tietysti siinä tapauksessa, jos pystyisit olemaan lapsellesikin täysin rehellinen ja kertomaan että juu, näin sait alkusi, petoksesta. Sitten kun se on tarpeeksi vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi