Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kellä EI OLE OLLUT rinnat arat alkuraskaudesta?

Vierailija
21.09.2009 |

Tein eilen positiivisen testin eikä mitään muita oireita kuin kuukautiset myöhässä. Kahdessa aiemmassa raskaudessa rinnat oli tosi arat, mutta nyt ei yhtään mitään oireita...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut pahoinvointiakaan eikä mitään muitakaan oireita paitsi tosiaan kuukautiset jäi pois. Terve lapsi syntyi normaalin raskauden jälkeen.

Vierailija
2/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niissä mitään huomannut. Ne on kyllä aika reagoimattomat mulla muutenkin, ei ne tee mitään muutakaan mitä muiden rinnat. (ei reagoi kuukatiskiertoon, aika huonosti itse vauvaankin, en koe rintojen hyväilyä millään tapaa kiihottavana - pelkka ruumiinosa monien muiden joukossa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kasvaneet odotusaikana juurikaan. Kaksi tyttöä olen saanut.

Vierailija
4/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen maidon noustessa. Rinnoista on tosin huomannut raskauden heti ensimmäiseksi, kun kaikki verisuonet kuulsivat sinisinä ihon läpi hurjan näköisesti. Arat eivät ole olleet lainkaan!

Vierailija
5/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut pahoinvointiakaan eikä mitään muitakaan oireita paitsi tosiaan kuukautiset jäi pois. Terve lapsi syntyi normaalin raskauden jälkeen.

Vierailija
6/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa rinnat olivat sivuilta arat joskus 6+ viikolla, mutta tässä toisessa ei ole ollut mitään tuntemuksia. No, rv 10 tienoilla rinnat kasvoivat yhdessä yössä tuplakokoon, mutta kipuja ei ollut.

Pahoinvointikin kai alkaa useimmiten vasta joskus siinä 6.-7. raskausviikolla.

Vierailija
7/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselta kipeytyivät vasta viikkoja plussatestin jälkeen ja ihan vähän. Kolmannesta en muista, neljännessä raskaudessa eivät kipeytyneet ja viidennessä kipeytyivät.

Vierailija
8/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 raskautta ja kaikissa ei ole olleet rinnat arat, joissakin kyllä.

Vierailija
9/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä mitään arkuutta. Ei ollut kyllä koko raskausaikanakaan. Mutta se imetyksen aloitus sitten olikin helvetillistä tuskaa... Onneks siitä on jo yli puoli vuotta eikä enää tietenkään imetys satu.

Vierailija
10/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eivät ole olleet minkään raskauden missään vaiheessa kipeät tai edes vähimmässäkään määrin aristavat.

Vierailija
11/11 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meni raskaudet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme