Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: parisuhteesta

Vierailija
21.09.2009 |

Millainen on parisuhteesi ja lasten lukumäärä + iät, samoin oma ikäsi ja puoliskon ikä?

Oletko tyytyväinen parisuhteeseesi ja jos et, niin mikä nyppii.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettelee, kaipaisin enemmän romantiikkaa ja rakkautta. Nyppii välillä, kun tuntuu, että olen perheen ainoa aikuinen.

Vierailija
2/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde ollut jo 20 vuotta. Säpinää nyt on vähemmän, eli leiskunta on hävinnyt. Mutta kumppanuutta sitäkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin parisuhteeseen enemmän vuorovaikutusta ja keskinäistä kannustusta.

Vierailija
4/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen lapsi alle vuoden, minulla ekasta liitosta rippi-ikäinen.

Olen todella tyytyväinen kaikkeen muuhun paitsi en miehen juomakulttuuriin. Ekalla kierroksella valitsin väärin, tokalla valitsin jo paremmin. Elämä opettaa.

Vierailija
5/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat 29 -vuotiaita, naimisissa, 1 lapsi 7kk

Suhde hyvä, mies vaan joskus käyttäytyy kuin mikäkin 25-vuotias poikamies (baarissa juoksut kavereiden kanssa ja astioita&roskia jättää miten sattuu viereksimään) mutta ihana mies ja hyvä isä lapsellemme.

Vierailija
6/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on yhteensä viisi, minulla 8v ja 18v, miehellä 20v, 26v ja 29v.

Olen tyytyväinen elämääni. Meillä on hyvä suhde ja kaikki muukin on mallillaan. Niin ja mies ei juokse baareissa.

Vierailija
7/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kolme, koululaisesta vauvaan...Olen tyytyväinen, joten mikään ei siis nypi =)

Vierailija
8/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muuttui lasten teon jälkeen, ei tee kotitöitä, olemme molemmat uravanhempia

Vierailija
9/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä isä ja hyvä veli. Seksiä ei ole ollut vuosiin. Joten parisuhde on perseestä.

Vierailija
10/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me 35v molemmat

lapset 6v ja 3v

Parisuhde alkaa olla taas ihan ok. Kun lapset olivat tuota pienempiä niin yhteiselämä ei herkkua ollut. Mies ilmoitti jossain vaiheessa, ettei perhe-elämä olekaan häntä varten jne.. Ei kuitenkaan lähtenyt baareihin rellestämään tms.

Nyt kun väsymys alkaa hellittää niin olemme taas enemmän omia itsejämme ja näemme toisemme muunakin kuin äitinä ja isänä.

Vierailija
11/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erittäin onnellinen mieheni kanssa.

Yhteistä taivalta takana reilu 15 vuotta.

Yhteisiä lapsia 3, iältään 1v, 5v ja 7v.

Lisäksi mulla ex-suhteestani 19v, joka tosin asuu jo omillaan.

Mä 37v, mieheni 39v.

Tyytyväisiä ollaan toisiimme ja lapsiimme ;)

Vierailija
12/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman katon alla asutaan ja huolehditaan lapsista, ei muuta. Yhdessä 16 v, joista naimisissa 9v. Seksi ja parisuhteen hoitaminen ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
13/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3,5v ja 5v.

Liittomme on ollut räiskyvä ja välillä ajatus erilleen muuttamisestakin on käynyt mielessä, mutta nykyisin kaikki on paremmin kuin hyvin.

Vierailija
14/14 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi 4 vuotias,yhdessä 15 vuotta ja tyytyväisiä ollaan,parisuhdettakin jaksaa taas hoitaa kun vauva-aika ohitettua :) eli seksiäkin taas pari-kolme kertaa viikossa.Välillä ollut viikkojenkin taukoja :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä