Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormoonikierukka ja raivohulluus

Vierailija
21.09.2009 |

Onko muita, joilla kierukka on aiheuttanut raivohulluutta. Mulle laitettiin kierukka viikko sitten ja nyt viime päivinä olotila on ollut suorastaan raivoisa. Yleensä olen melkein herran enkeli ;), joten mieleen on tullut johtuvatko mielialan vaihtelut kierukasta. Kokemuksia, kohtalotovereita???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut uskallanko kokeilla kierukkaa, kun pillereistä iskee tuo samainen raivotauti :(

Onko sinulla ollut pillereitä? Onko aiheuttanut samaa?

Anteeksi kun en vastannut, vaan meni aiheen viereen, kiinnostaa vaan kovasti, kun pohdin uskallanko kokeilla kierukkaa..

Vierailija
2/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tähän asti ollut ehkäisynä pillerit,joista ei ole tullut mitään oireita (ikää mulla on jo 35). Synnytin puoli vuotta sitten ja tähän asti ehkäisy on hoidettu kondomilla. Ehkäpä juuri sen takia, ettei mitään hormoonipitoista ehkäisyä ole käytetty, huomaankin eron itsessäni niin selvästi, auch...

Ehdin jo viikon ajan "juhlia" sitä, että taisin löytää itselleni todella sopivan ehkäisyvälineen. Alku tuntui tosi lupaavalta, mutta juuri nyt on sellainen fiilis, että voisin repiä vempeleen naruistaan pihalla. Auttaisiko sitten olotilaan!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedostat että olet herkempi raivostumaan, sekin auttaa. Kannattaa myös avoimesti puhua miehen kanssa asiasta. Tilanne tasoittuu toivottavasti jo pian. :)

Vierailija
4/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain ajan kuukauedn päähän poistoon. Kiihyn nollasta sataan sekunnissa, ei auta tiedostaminen, kymmeneen laskeminen eikä mikään muukaan. Lisäksi välivuotoja on ollut taas koko kesän, ei hirveän mukavaa. Tsemppiä, toivottavasti on ohimenevää.

Vierailija
5/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kakkea halut on palanneet, ja olo on iloisempi. Kiitos hormonikierukan.

Vierailija
6/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lohdullista" kuulla, että kohtalotovereita on muitakin. Jaiks...

Niin kai se taitaa olla, että on melko lailla onnen kauppaa, että löytääkö itselleen sitä sopivaa ehkäisyä... Mikä sopii toiselle ei sitten sovikaan toiselle. Ap

Vierailija
7/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta. Tosin kierukka ei sitä tehnyt (siitä en tykännyt tiputtelun ja aknen vuoksi) vaan helvatan minipillerit. Onneksi mies tajusi, että niistä johtui raivoamiseni, joka jo melkein väkivaltaistui... Ne kun lopetin, olen taas oma itseni. Hassua, että kierukka ei aiheiuttanut tuota, vaikka samat hormonit siitä lähtee, eikä kymmenen vuoden yhdistelmäpillereiden syöntikään.

Vierailija
8/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusasu on hormoni (yksi o-kirjain)

Vierailija
9/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerit, minipillerit ja hormonikierukka on hillinneet sitä.

Joku sopii jollekin. Mulle mm. hormonikierukan 3 päivän minikuukautiset sopii paremmin, kuin kuparikierukan 10 päivää kestävät litravuodot :)

Vierailija
10/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiputtelee lähes päivittäin, huonotuulisuudesta kärsin myös. Pilleireillä ei ole ollut ongelmaa.