Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rentoudut? Miten saat kiireen tunnun katoamaan?

Vierailija
20.09.2009 |

Olen 34-vuotias kolmen lapsen aikuisopiskelijaäiti, joka käy päivätöissä. Lisäksi meillä on koira, remontoitava talo ja mies aina työmatkalla. Rentoudun aina 00.00 - 1.00 lukemalla tai surffaamalla netissä. Rentoudun myös noin kerran kuukaudessa viettämällä yhden yön YKSIN hotellissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty siihen, sillä opettajana minulla on aina hommia, jotka pitäisi tehdä. Mutta tämä on tietysti asenne- ja persoonakysymys. Joku toinen osaa tyhjentää mielensä velvoitteista ja rentoutua, kunnes on taas aika tehdä töitä.

Vierailija
2/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön samalla vaahtokarkkeja. Joskus kuvaan videokameralla. Teen tätä kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoin joka päivä töiden jälkeen vartin - puoli tuntia. Sen jälkeen olen rauhallinen ja osaan suhtautua iltatoimiin ilman kiireen tuntua. Saatan meditoida hetken myös keskellä päivää jos on stressaava tilanne.

Vierailija
5/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireon itseluotu ongelma. Esim kaikkia lakanoita ei tarvitse silittää, ruuan ei tarvitse olla alusta asti itse tehtyä jne. Armahdan itseni ja tajuan keskeneräisyyteni. Ei kiirettä. Tosin kotikin pieni javaivaton, lapsiakin vain yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi