Vierailija

Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.

Sivut

Kommentit (210)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

keskenmeno on tuskin kun tuo möhnä on valkoista? Keskenmenossa tulee kuulemma punaista ja mustaa mönjää.

En ole suoraan sanottuna ennen pessyt emätintä sisäpuolelta (olen 30-vuotias). Olisikohan nuo 30 vuoden möhnät sitten? Olen pessyt vain ulkopuolelta, päivittäin.

Hiiva... Voikohan se ilmetä tuollaisena kökkömääränä? Se ei kyllä haise ja on ihan valkoista kuin lumi.

aiheuttaa valkoista, kokkareista vuotoa. Yleensä siihen liittyy myös kutina. Ostapa apteekista lääkkeet ilman reseptiä. Jos niillä ei oireet helpota tai tulee alavatsakipua tai kuumetta, mene lääkäriin.

Lainaus:

keskenmeno on tuskin kun tuo möhnä on valkoista? Keskenmenossa tulee kuulemma punaista ja mustaa mönjää. En ole suoraan sanottuna ennen pessyt emätintä sisäpuolelta (olen 30-vuotias). Olisikohan nuo 30 vuoden möhnät sitten? Olen pessyt vain ulkopuolelta, päivittäin. Hiiva... Voikohan se ilmetä tuollaisena kökkömääränä? Se ei kyllä haise ja on ihan valkoista kuin lumi.

tarvitse sisältä pestä. Eikä muitakaan ruumiinaukkoja (no, suusta ainakin hampaat on suotavaa pesaista). Pintapesu riittää.

Pahalta hiivaltahan tuo kuulostaa. Kannattaisi käydä lääkärissä ja varmistaa (jos on ensimmäinen kerta, kuten taitaa olla) ja lisäksi tuo kuulostaa niin rajulta, että kannattaa miettiä mistä on tullut, saiis onko lääkekuuria tai raskautta tms., joka muuttaa bakteeritasapainoa.

Lainaus:

Vakovuotoa? Sitä pitäs pimpsaa pestä ihan päivittäin, niin ei ehdi kahden viikon tahnat kokkareentua.

emättimenkin päivittäin? Mä olen aina kuvitellut, että sitä ei pestä sisältä kuin erityistilanteissa.

hiivan aikana tulee kokkareista valkovuotoa ja itselläni näin myös kävi, mutta sitä tuli vain vähän.. veikkaan että ap sulla ollu pidemmän aikaa tämä.. hopi hopi hoitamaan pois tuo vaiva!

osta vaikkapa Canesten 3 kapselin kuuri. Jos ei auta, osta jotain toista merkkiä. Jos tulehdus ei ota parantuakseen, mene lääkäriin. Canesten Combissa on lisäksi vielä voidemaista hiivalääkettä, joka auttaa jos tulehdus on levinnyt emättimen ulkopuolellekin.

Peset alapääs nyt joka päivä ja tarpeen vaatiessa useammin...Tosin pintapuolisesti, sormella ei tarvii kaivaa. Jos klönttiä tulee paljon, niin voit pumppailla sitä ulospäin ja suihkulla huuhtaset pois. Pidät puuvilla pikkuhousuja. Vältä seksiä ja mieluiten hoidatte myös miehesi Canestenin voiteella. Ettei tule kierrettä.

Jos ei apteekin tuotteet auta niin mene lääkäriin, he voivat kirjoittaa sinulle reseptin suun kautta otettavaan lääkkeeseen (EI RASKAANA OLEVALLE).

Suihku auttaa kutinaan samaa olen kuullut luonon jogurtista (en ole itse kokeillut ja tuntuisi tyhmältä istua saavissa alapää jogurtissa). ÄLÄ RAAVI!

Mulla klamydia paljastu just noin.. Yhtäkkiä löyty kummallista mönjää emätimestä vaikka kuinka ja paljon. Kutinaakin oli vähän mutta ei siinä mittakaavassa kuin hiivassa. Kandee käydä testissä ihan vaan varmuuden vuoks, ainakin jos on tullu ilman kortsua harrastettua..

Lainaus:

Mulla klamydia paljastu just noin.. Yhtäkkiä löyty kummallista mönjää emätimestä vaikka kuinka ja paljon. Kutinaakin oli vähän mutta ei siinä mittakaavassa kuin hiivassa. Kandee käydä testissä ihan vaan varmuuden vuoks, ainakin jos on tullu ilman kortsua harrastettua..

Mulla on ollut "outoa" jähmeää, valkoista ja pientä kökkäreistä vuotoa jo raskausaikana ja nyt sen jälkeen. Kokeilin käyttää canesten-kuurin, muttei pahemmin vaikuttanut. Ei ole pahemmin kutinoita, mutta ala-vatsassa (kohtu?) hyvin lievää "kolotusta" ollut silloin tällöin synnytyksestä asti (muutama kuukausi). Lapsen syntymän jälkeen ollaan käytetty kondomia ehkäisynä, peppuseksissä ollaan käytetty sitä aina. Tykkään ottaa suihin mutta mies on vältellyt sitä. Ulommissa häppäreissä on ollut pieniä vaaleita näppyjä joista osasta tulee puristessa vaaleaa ainetta, joskus hyvin juoksevaa, joskus paksumpaa töhnää. Olen olettanut noiden johtuvan jotenkin siitä että olen alkanut ajelemaan karvoja aiempaa useammin ja ihoni ärsyyntyy siitä.

Oikeastaan sekä vuoto, (kohdun)kipu, näpyt että miehen varovaisuus seksissä on aina välillä nostanut pintaan epäilyn siitä että onkohan sillä jokin tauti jota hoitelee hiljaisuudessa pois ja minä olen kuitenkin saanut sen. Nyt alkoi taas häiritsemään. Pitäisköhän tehdä testi? miltä tuo kuulostaa kokeneemmista? Klamydia kuulostaa pahalta, eikö se voi tehdä lapsettomaksi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat