Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!
Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.
Kommentit (235)
Mulla klamydia paljastu just noin.. Yhtäkkiä löyty kummallista mönjää emätimestä vaikka kuinka ja paljon. Kutinaakin oli vähän mutta ei siinä mittakaavassa kuin hiivassa. Kandee käydä testissä ihan vaan varmuuden vuoks, ainakin jos on tullu ilman kortsua harrastettua..
Mulla on ollut "outoa" jähmeää, valkoista ja pientä kökkäreistä vuotoa jo raskausaikana ja nyt sen jälkeen. Kokeilin käyttää canesten-kuurin, muttei pahemmin vaikuttanut. Ei ole pahemmin kutinoita, mutta ala-vatsassa (kohtu?) hyvin lievää "kolotusta" ollut silloin tällöin synnytyksestä asti (muutama kuukausi). Lapsen syntymän jälkeen ollaan käytetty kondomia ehkäisynä, peppuseksissä ollaan käytetty sitä aina. Tykkään ottaa suihin mutta mies on vältellyt sitä. Ulommissa häppäreissä on ollut pieniä vaaleita näppyjä joista osasta tulee puristessa vaaleaa ainetta, joskus hyvin juoksevaa, joskus paksumpaa töhnää. Olen olettanut noiden johtuvan jotenkin siitä että olen alkanut ajelemaan karvoja aiempaa useammin ja ihoni ärsyyntyy siitä. Oikeastaan sekä vuoto, (kohdun)kipu, näpyt että miehen varovaisuus seksissä on aina välillä nostanut pintaan epäilyn siitä että onkohan sillä jokin tauti jota hoitelee hiljaisuudessa pois ja minä olen kuitenkin saanut sen. Nyt alkoi taas häiritsemään. Pitäisköhän tehdä testi? miltä tuo kuulostaa kokeneemmista? Klamydia kuulostaa pahalta, eikö se voi tehdä lapsettomaksi?
Tosi yleinen on visvis ja tuo kyl siltä kuulostaa
vanha tamppooni jäänyt sisään ja nyt se on alkanut hajoamaan siellä.
Katso esim. googlesta oireet ja hoito-ohjeet.
Mulla on ollut "outoa" jähmeää, valkoista ja pientä kökkäreistä vuotoa jo raskausaikana ja nyt sen jälkeen. Kokeilin käyttää canesten-kuurin, muttei pahemmin vaikuttanut. Ei ole pahemmin kutinoita, mutta ala-vatsassa (kohtu?) hyvin lievää "kolotusta" ollut silloin tällöin synnytyksestä asti (muutama kuukausi). Lapsen syntymän jälkeen ollaan käytetty kondomia ehkäisynä, peppuseksissä ollaan käytetty sitä aina. Tykkään ottaa suihin mutta mies on vältellyt sitä. Ulommissa häppäreissä on ollut pieniä vaaleita näppyjä joista osasta tulee puristessa vaaleaa ainetta, joskus hyvin juoksevaa, joskus paksumpaa töhnää. Olen olettanut noiden johtuvan jotenkin siitä että olen alkanut ajelemaan karvoja aiempaa useammin ja ihoni ärsyyntyy siitä.Oikeastaan sekä vuoto, (kohdun)kipu, näpyt että miehen varovaisuus seksissä on aina välillä nostanut pintaan epäilyn siitä että onkohan sillä jokin tauti jota hoitelee hiljaisuudessa pois ja minä olen kuitenkin saanut sen. Nyt alkoi taas häiritsemään. Pitäisköhän tehdä testi? miltä tuo kuulostaa kokeneemmista? Klamydia kuulostaa pahalta, eikö se voi tehdä lapsettomaksi?
Semmoisen lisäisin noihin oireisiin että mulla oli vuotoa 2kk kuluttua synnytyksestä. Ilmeisesti menkat, mutta vuoto oli koko ajan hyvin tummaa, niukkaa ja kesti vain 3-4 päivää joiden aikanakin oli lähes vuorokauden tauko ettei pikkuhousunsuojaan tullut mitään, pyyhkiessä vain aavistus väriä paperiin. Noin 10 päivää tuosta tuli taas aavistus tummaa vuotoa. Kohta on kuukausi täynnä ekoista "menkoista" ja jännityksellä odotan alkaako taas jonkinmoinen vuoto.
Eli tuon kondylooman voi saada käytännössä vain seksistä? Onko jotain muuta mitä tuo voisi olla?
Mitähän sanon miehelle kun varaan lääkäriajan, se saa aina murjotuskohtauksen jos epäilen sitä jostain.. Olen varmaan hirveän epäreilu hänelle. Mutta kun itsellä ei ole eläissäni ollut muita kumppaneita kuin hän, eikä hänelle kelvannut seksi raskausaikana ja ettei nykyään olla suojaamattomassa kontaktissa tekee sen että nämä sukupuolielinten oireet saa minut vähän vainoharhaiseksi. Kun olis vielä noin 20 vuotta aikaa saada lapsia, en halua menettää hedelmällisyyttäni tutkimattoman eli hoitamattoman taudin takia..
Mene nyt ihmeessä lääkääriin. Voi olla klamydia, joka voi hoitamattomana tuhota munasarjat.
Gyne voi samalla tarkastaa etikkapenslauksella, että onko sulla kondyloomia ja ottaa papan.
Ja emätintä ei saa pestä sisältä. Se pitää kyllä ihan itse huolen omasta puhtaudestaan (valkovuoto). Älä myöskään käytä saippuaa kun peset ulkopuolelta; limakalvojen ph-tasapaino häiriintyy ja hiiva pääsee iskemään helpommin.
Mene nyt ihmeessä lääkääriin. Voi olla klamydia, joka voi hoitamattomana tuhota munasarjat.
Olisi halunnut minun käyvän steriloitavana kun hän ei halua enempää lapsia. onneksi mitkään ehdot eivät täyty yli puoleen vuosikymmeneen joten aiheen sai jätettyä sikseen. Täytyy käydä siellä lääkärissä. Jännittää vain kun en tiedä miten asian esittäisin ilman että mies loukkaantuu. Jos on kuitenkin täysin syytön eikä olekaan sukupuolitauti.
Olisi halunnut minun käyvän steriloitavana kun hän ei halua enempää lapsia. onneksi mitkään ehdot eivät täyty yli puoleen vuosikymmeneen joten aiheen sai jätettyä sikseen. Täytyy käydä siellä lääkärissä. Jännittää vain kun en tiedä miten asian esittäisin ilman että mies loukkaantuu. Jos on kuitenkin täysin syytön eikä olekaan sukupuolitauti.
Jos loukkaantuu kun menet tollaisten oireiden takia lääkäriin.
Järkyttyy ja loukkaantuu kun en luota siihen aina jos on jotain epäilystä. (Ja aina silloin tällöin on, vaikkei mikään ole selvinnyt epäilystä pidemmälle. nro 290 etc ketjusta jonka nimi oli jotain tyyliin "Mitä ihmettä? mun mies laittoi just viestin...) Vahtii kyllä minua. Todennäköisesti on täälläkin taas aamulla katsomassa mitä olen kirjoittanut. Eipähän tarvii selitellä lääkäriin menon syytä jos lukee sen täältä...
Mutta menen kyllä lääkäriin, asia häiritsee niin paljon. En todellakaan halua tuhota hedelmällisyyttäni.
Uskoisin olevan hiivaa, eli apteekista ilman reseptiä lääke.
ja runsaalla bideen käytöllä ja sormella koukkimisella olen saanut sen joka kerta pois, ilman kalliita lääkkeitä. Suihkutetaan vain vettä pinppiin ja kouritaan samalla etusormella kököt pois.
Järkyttyy ja loukkaantuu kun en luota siihen aina jos on jotain epäilystä. (Ja aina silloin tällöin on, vaikkei mikään ole selvinnyt epäilystä pidemmälle. nro 290 etc ketjusta jonka nimi oli jotain tyyliin "Mitä ihmettä? mun mies laittoi just viestin...) Vahtii kyllä minua. Todennäköisesti on täälläkin taas aamulla katsomassa mitä olen kirjoittanut. Eipähän tarvii selitellä lääkäriin menon syytä jos lukee sen täältä... Mutta menen kyllä lääkäriin, asia häiritsee niin paljon. En todellakaan halua tuhota hedelmällisyyttäni.
Minkä epäilyn vuoksi olet menossa lääkäriin. Kerrot vaan että on runsasta valkovuotoa ja taitaa olla hiivatulehdus ja siihen on hyvät reseptilääkkeet jne.
Jos sitten paljastuu muuta, ovat ne ihan rutiinitutkimuksia ja niiden jälkeen onkin sit hyvä vaatia päätä vadille ukoltasi..
vaatiiko mies oikeasti selityksen minkä takia olet menossa lääkärille?
että mieheltä ei kysellä lupaa lääkäriin menoon, vaan sinne mennään, kun itsellä on oireita, joita ei ymmärrä. Lähtökohta voi ihan hyvin olla se, että oireet johtuvat hiivasta tai muusta ei-tartuntataudista. Silti niistäkin voi lääkäriltä kysyä.
Ja sitten vasta, kun on jotain selviteltävää, niin sitten selvitellään asioita. Turha maalailla piruja seinille. Mutta ei oireita pidä tutkimattakaan jättää vain siksi, ettei paljastuisi mitään sellaista, mihin muutenkin on vain promillen todennäköisyys.
tabletin,joka auttaa hiivaan. Noi apteekin reseptittömät on ihan onnettomia.
olisiko ap täällä kertomassa, selvisikö asia koskaan, kävitkö lääkärissä?
Vaiva on parantunut ajat sitten, ihan itsestään meni pois! Tulee ihan muistot mieleen, olimme tuon viestin kirjoitusaikaan muuttamassa kamalan hirviö-vuokraisännän asunnosta pois ja he, joilla on mielikuvitusta voivat keksiä mitä hyötyä siitäkin kököstä mahtoi olla! :)
Vaiva on jo siis parantunut eikä ole tullut uudelleen!
t. ketjun aloittaja
Mulla on ollut "outoa" jähmeää, valkoista ja pientä kökkäreistä vuotoa jo raskausaikana ja nyt sen jälkeen. Kokeilin käyttää canesten-kuurin, muttei pahemmin vaikuttanut. Ei ole pahemmin kutinoita, mutta ala-vatsassa (kohtu?) hyvin lievää "kolotusta" ollut silloin tällöin synnytyksestä asti (muutama kuukausi). Lapsen syntymän jälkeen ollaan käytetty kondomia ehkäisynä, peppuseksissä ollaan käytetty sitä aina. Tykkään ottaa suihin mutta mies on vältellyt sitä. Ulommissa häppäreissä on ollut pieniä vaaleita näppyjä joista osasta tulee puristessa vaaleaa ainetta, joskus hyvin juoksevaa, joskus paksumpaa töhnää. Olen olettanut noiden johtuvan jotenkin siitä että olen alkanut ajelemaan karvoja aiempaa useammin ja ihoni ärsyyntyy siitä.
Oikeastaan sekä vuoto, (kohdun)kipu, näpyt että miehen varovaisuus seksissä on aina välillä nostanut pintaan epäilyn siitä että onkohan sillä jokin tauti jota hoitelee hiljaisuudessa pois ja minä olen kuitenkin saanut sen. Nyt alkoi taas häiritsemään. Pitäisköhän tehdä testi? miltä tuo kuulostaa kokeneemmista? Klamydia kuulostaa pahalta, eikö se voi tehdä lapsettomaksi?