Minkälaisia ovat tuntemiesi menestyvien ja komeiden
miesten vaimot esim. luonteeltaan ja ulkonäöltään yms.?
Kommentit (7)
pitävät itsestään huolta ja ovat yleensä melko hoikkiakin. Luonteeltaan aika monet on hiukan hemmoteltuja, mutta älykkäitä, usein organisointikykyisiä koska nainen pyörittää huushollin yksin miehen tehdessä isoa uraa.
eloisa, tempperamenttinen, erikoisemmassa ammatissa. Ulkonäöltään pitkä ja hoikka, huoliteltu. Pukeutuu omalaatuisesti, mutta tyylikkästi.
olen projektipäällikkö meillä kotona, ja älyäkin löytyy. Yritän pitää itseni kunnossa myös ulkonäöltä koska tiedän että miehelleni olisi tarjontaa yllinkyllin kodin ulkopuolella...
Nautin statuksesta, joka minulla on mieheni vaimona.
Muuten aika hyvin pitää paikkansa:
pitävät itsestään huolta ja ovat yleensä melko hoikkiakin. Luonteeltaan aika monet on hiukan hemmoteltuja, mutta älykkäitä, usein organisointikykyisiä koska nainen pyörittää huushollin yksin miehen tehdessä isoa uraa.
mies on erään ison konsernin Euroopan johtaja. Tienestejä en tiedä, mutta kymmeniä tuhansia kuukaudessa.
Vaimosta kyllä tämä raha näkyy. Tyylikäs ja huoliteltu. Mutta todella kiva on. Osaa small talkin.
maanläheinen ja luotettava. Oma "urakin" löytyy, vaikka voisin jäädä kotiinkin. Haluan kuitenkin opettaa tyttärilleni työteon ja "oman rahan" mallin.
nuorempana olin kauniskin. En ole läski ja kun laittautua tarvitsee niin olen kyllä näyttävä.
Arkena hiirulaisen näköinen...