Lue keskustelun säännöt.
Missä puistossa käyt?
19.09.2009 |
Pistetäänkö listaa leikkipuistoista, jossa voi vahingossa ja tietämättään törmätä av-mammoihin?
Tampere:
Pikku Kakkonen (ei varmasti yllätä...)
Kommentit (6)
mutta jos joskus käyn niin isken silmää ja tarjoan pastillin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämän alueen lähipuistoista ehdottomasti paras.
Fionanuisto ja tooodella harvoin ankkapuistossa..
ja joskus harvoin Ainolanpuistossa.
Toisaalta kaipaan puistoaikaa. Lapsilla seuraa, itsellä seuraa...onko töissä kivempaa??Joskus.
Onkohan siellä muitakin? Aika usein kuulen huudeltavan "Tsäkkeliniä" ja "Tsastinia". :/