Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vastatkaa!!

Vierailija
19.09.2009 |

Haluaisin tiedustella miehiltä miten miehen saisi kiinnostumaan enemmän seksistä? olen tehnyt useimmiten aloitteen,mutta mieheni suostuu harvoilla kerroilla,sanoo että minä haluan seksiä liian paljon! Silloin kun seksiä saa niin se on ihanaa mutta kumpa sitä saisi enemmän:)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelkaa avoimesti, ja ilman tunnetta seksiin johtavasta hetkestä, miehesi seksitoiveista. Siis miten hän toivoisi saavansa seksiä, miten se olisi parasta aloittaa (ekstemporee suuseksillä, strippaamisella, seksikkäillä alusvaatteilla vai kenties kynttiläillallisella), haluaako hän olla dominoivampi vai alistettu, haluaisitteko kokea jotain ekstraa.

me kävimme tämän keskustelun reilu pari kuukautta sitten ja nyt molemmat saavat seksiä ja juuri sitä mistä kumpainenkin pitää eniten. olemme mm hankkimassa uutta dildoa, pepputapin, tekovaginan, lämmittävää liukuvoidetta ja mitä nyt vielä mieli tekee ;)

olkaa rohkeita

Vierailija
2/36 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistamme jo kasan erilaisia seksivälineitä ja niille on ollut käyttöä aika ajoin,mutta mieheni on aika ujon puoleinen näisää seksiin liittyvissä asioissa,kun minä taas rohkeampi. suuseksistä mieheni tykkää erittäin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä olen se joka haluais enemmän. Tykkäisin tosi paljon kokeilla kaikkea uutta, mutta mies ei lämpene. Hälle riittää ihan "tavallinen" seksi. Jos yritän ehdottaa jotain, mies vaan sanoo ettei halua. Niinpä olen lopettanut ehdottelemisen. Se harmittaa kyllä mutta minkäs teet. Tylsä mikä tylsä. Hän sanoo myös että seksi ei ole hänelle niin tärkeä asia, eikä ymmärrä sitä että minulle se on. Tosi ikävää, ymmärrän todellakin miten kurjalta voi tuntua, mutta yritä keskustella asiasta. Jospa miehes ei vaan uskalla, joten ota ohjat käsiisi. Sulla on toivoa niin kauan kunnes mies sanoo ettei halua! Tsemppiä!

Vierailija
4/36 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tiedustella miehiltä miten miehen saisi kiinnostumaan enemmän seksistä? olen tehnyt useimmiten aloitteen,mutta mieheni suostuu harvoilla kerroilla,sanoo että minä haluan seksiä liian paljon! Silloin kun seksiä saa niin se on ihanaa mutta kumpa sitä saisi enemmän:)

Meillä taas on päinvastoin, vaimo ei halua seksiä juuri ollenkaan. Olen joutunut tekemään aloitteen aina. Kyllä se sitten pitkän esileikin ja lämmittelyn jälkeen pääsee vauhtiin. Noin kerran viikossa. Oletko kokeillut seksikkäitä vaatteita joista näkyy vähän läpi stringit ja avokuppiset rintaliivit? Entäs sitten suoraan asiaan ja otat kalun suuhun ja rupeat imemään? Entäs laita lyhyt hame ei ollenkaan pikkareita, kyykistyt ukon eteen ottamaan lattialta jotain että näkee vilauksen paljaasta pillusta. Hiero selkää ja siirry pikkuhiljaa alemmas pakaroihin ja sitten pyllyn ympärille ja varovasti sormi pyllyyn. Jo on ihme ukko jos ei rupea lämpenemään.

M 59

Vierailija
5/36 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies sanoo että seksi ei ole sille niin tärkeetä ja hänkään ei ymmärrä miksi se minulle on niin tärkeää. monet mieheni ystävät ovat miehelleni sanoneet että olisi onnellinen kun on nainen joka haluaa seksiä useammin kuin kerran viikossa,mutta ei mieheni vaan tuumaa kavereilleenkin että haluan liian paljon. Mieheni mielestä kerran viikossa riittää. Tuntuu pahalle kun melkein aina tulee torjutuks.

Vierailija
6/36 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut seksikkäitä asuja,ne tepsivät muutaman kerran.kun annan miehelleni suuhoitoa hän olettaa että minä en kaipaisi minkäälaista seksuaalista hyväilyä ym. välillä tuntuu että olenko jotenkin ei haluttava kun en kelpaa,vaikka olen ihan näyttävän näköinen ja saanut aikanaan "kaadettua" aika monta miestä:) alkaa kyllä tuntumaan että kohta en enää jaksa edes yrittää mitään.

Vierailija
7/36 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on opettaneet nuoresta pitäen ettei naista saa käyttää "hyväkseen" niin ei sitten käytetä ! Siinä se on pähkinänkuoressa. Alkoi vituttaa koko akkalauma. Mitä sitä vonkaamaan. Vongatkaa te mutta en alistu.

Ihan sama mitä kärsitte tai mangutte !

Vierailija
8/36 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vongatkaa te mutta en alistu. Ihan sama mitä kärsitte tai mangutte !

Hahahaa, ei kait nyt kukaan tommoselta juopolta mitään vonkaakaan!! :D Ihana, naurettava yöllinen katkera tilitys...

Vierailija
9/36 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan samassa tilanteessa M59 kanssa. On yritetty kaikenlaista mutta vastakaikua ei tule missään vaiheessa.. Olen saanut vaimoni "vietelty" harrastamaan seksiä ehkäpä kerran kahden kuukauden aikavälillä ja aina hän toteaa että hän nauttii siitä erityisen paljon. Joten omat tarpeet alkavat revetä liitoksista kuin ei useimmin voi rakastella vaimon kanssa. Itse kuin rakastan seksiä sekä rakastelua ja kaikenlisäksi mielellä haluaisin kokea kaikenlaista uutta myös vaikkakin kokemuksia onkin kertynyt sinkkuajoilla.

Kai sitä pitää kohtapuolin alkaa täyttämään tarpeita muualla kuin ei edes keskustelutkaan ole tuottanut minkäänlaista tulosta.

Vierailija
10/36 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, kiinteytä, trimmaa karvoituksesi

Vierailija
11/36 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen puutteessa eläminen on merkki jostain vakavammasta. Onko miehelläsi kenties potenssiongelmia, onko kaappihomo vai kenties käykö vieraissa? Terve mies kyllä ei kieltäydy seksistä.

Vierailija
12/36 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies saattaa runkata mielummin kuin naida vaimoa. Ei potenssiongelmia, ei pettämistä, ei kaappihomoutta. Tylsä, tuttu ja rupsahtanut akka ei vain kiinnosta. Uuutuudenviehätys on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. On toki miehiä, jotka haluavat panna silkasta rakkaudesta. Itse en ole sellainen.

Minusta naisen puutteessa eläminen on merkki jostain vakavammasta. Onko miehelläsi kenties potenssiongelmia, onko kaappihomo vai kenties käykö vieraissa? Terve mies kyllä ei kieltäydy seksistä.

Vierailija
13/36 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. voit vaikka laihduttaa, käyttää uusia hepeniä, keikuta sitä peppua...

Vierailija
14/36 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies saattaa runkata mielummin kuin naida vaimoa. Ei potenssiongelmia, ei pettämistä, ei kaappihomoutta. Tylsä, tuttu ja rupsahtanut akka ei vain kiinnosta. Uuutuudenviehätys on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. On toki miehiä, jotka haluavat panna silkasta rakkaudesta. Itse en ole sellainen.

toisessa av.liitossa , eka:1982-94. nyt 2003->> mut mut...

Vierailija
15/36 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä "rupsahtamista" voi kai kutsua vanhenemiseksikin? joka meillä kaikilla on edessä. Ei kukaan voi näyttää 20-vuotiaalta loppun elämäänsä. Jos miehen haluaminen/kiihottuminen perustuu vain naisen ulkonäköön (=nainen näyttää ikuisesti teinitytöltä) loppuu varmasti seksielämä vaimon kanssa. Miten sitten käy kun itse rupsahdat? Taitaa käydä köpelösti nuoruuden markkinoilla vanhenevalle miehelle. Tai voihan löytyä teinityttö,joka etsii itselleen isää..

Vierailija
16/36 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammin kun kerran kuussa.... no onhan näitä molempia tapauksia, mutta jotenkin nyt kyllä uskon että enemmän on miehiä jotka ei saa tarpeeksi (kuten minä) kun että on naisia jotka ei saa tarpeeksi.

yleistäähän ei voi mutta itselläni toimisi erittäin hyvin jos nainen erittäin vähissä vaatteissa tuossa edessä pyörisi, "esittelisi" ja sitten alkaisi riisumaan, siihen vielä pyllistys niin olisin jo varmaan tullut housuihini... ;-)

Vierailija
17/36 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kiva että löytyy sinunlaisiasi paljon haluavia miehiä :)

Vierailija
18/36 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva voisi varmaan elää ihan ilman seksiäkin. Meillä minä olen se, joka aina "joutuu" tekemään aloitteen ja minähän tekisin joka päivä... :)

No, rouva on niin mukavuudenhaluinen, että katselisi mieluummin televisiota viikonloppusin ja menisi sitten nukkumaan. Häntä ei siis yksinkertaisesti kiinnosta, eikä viitsi vaivautua. Sitten kun hän joskus asiasta innostuu, niin jälkeenpäin kehuu, kuinka ihanaa oli ja tuntui hyvältä...

....että ota näistä sitten selvä...

Vierailija
19/36 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meikkaa, laita hiuksesi, aja karvasi edestä ja takaa, ole aktiivinen myös sängyssä.

Vierailija
20/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tuli ero, ex-rouva kun ei kertakaikkiaan enään ollut kiinnostunut minun vehkeistä, sillon kun oli, kerran kuussa, oli kuulemma hyvä.

Mie kun olen juuri se "Äijä" jota akat yleensä kaipaa, pidän seksistä ja leikeistä. Mikäs sen kivempaa kuin pitää oma mirri märkänä ja kuuliaisena ja kun muksut on nukkumassa ...

Mutta kun ei, viimeisin raskaus oli vaikea, exä kärsi aivan tarpeeksi, mutta tota jälkikasvua on nyt sitten kaksi, juuri alle kouluikäistä, sitä ennen oli mm, yksi keskenmeno ja hormoni hoidot koko baletti pidemmän kaavan mukaan.

Pari vuotta sitten homma loppu kuin seinään, ei tipu ei, lopulta tuli ero. Voiskos joku kertoa miksi exältä loppu halut. Exä on hyvän näköinen, ittestä en tiedä, mutta molemilla on urheilu taustaa eikä ainakaan exän kropassa, ole mitään vikaa. Nuorempana me naitiin kuin kanit.

Nyt kun lukee näitä juttua, herää kysymys että missähän planeetalla minä ole ollut, onko tuollaisia naisia oikeasti olemassa. Aina 24-7 profiili lötyy suomi24 puolelta jos kiinnostaa.

Baarista saa tussua mutta ei naista, äijillä on aivan sama vika, me halutaan koko hoito. Parisuhde on parisuhde, sexsi on osa sitä ja siitä pitää molempien nauttia yhdessä. Kyllä se vaan menee niin että mies ja vaimo pitää elää yhdessä, ja touhuta yhdessä, yhteisillä säännöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan