Mitä tekisit jos olisit Sirpa Selänne?
Täällä surkuteltiin Sirpaa joka "on tottunut siihen, että muutkin rakastuvat Teemuun". No mitäs itse tekisit, jos olisit työtön keski-ikäinen kotirouva ja naimisissa upporikkaan NHL-kiekkoilijan kanssa, mutta joutuisit sietämään jatkuvia syrjähyppyepäilyjä?
Ottaisit rahakkaan avioeron? Nielisit kaiken mutta pistäisit jalat ristiin? Hommaisit oman kotigigolon?
Minä tekisin ehkä niin, että jatkaisin rauhanomaista rinnakkaiseloa päällisin puolin, mutta jotain omaa jäynää kehittelisin. Ehkä ryhtyisin harrastamaan romaanikirjoitusta, ja kirjoittaisin jonkun päällisin puolin hömppäromaanin, mutta pinnan alta tunnistettavan tarinan jääkiekkoilijasta, perhe-elämästä ja salasuhteista... Sitten kävisin Suomessa antamassa naistenlehtiin haastatteluja asiasta.
Kommentit (14)
ja myös lapsien.
Ei tarvitsisi tuskailla onko vuokraan rahaa, kulkea fillarilla, venyttää senttejä.
Vaihtaisin osat milloin vain.
Mikäli aviomieheni on kotona hyvä aviomies ja isä, en tuhlaisi aikaani sen miettimiseen, mitä hän tekee kodin ulkopuolella.
Nauttisin neljästä terveestä lapsestani ja kauniista kodistani. Jatkaisin omien harrastusteni parissa, kuten Sirpa on tehnytkin.
Olisikohan ap hiukka kateellista kaliiperia? En haluaisi olla Sirpa Selänne, mutta olen ihanan tyytyväinen kotiäiti, joka on myös välillä hiukan mustasukkainen...
Ei minullekaan seksi ole niin tärkeää, eikä tässä iässä mene enää läpi mitkään ikuiset rakkaudet ja "se oikea". Tai sitä tajuaa, että sellainen on tosi harvinaista. Jos on itse terve, terveet lapset ja rahaa, se kyllä riittäisi aivan mainiosti! Saisi olla kotiäitinä ja silti elää etuoikeutetun leveästi.
Raha ei tuo minulle niin suurta tyydytystä, vaikka se helpottaakin elämää. Arvostan aitoja tunteita ja sitä, että olemme mieheni kanssa toisillemme "ne oikeat". Osaan iloita pienistä asioista. Sitä paitsi pidän työstäni, nautin ammatistani... Ei, en vaihtaisi elämääni SSn elämään.
Intohimoa ja rakkautta riittää, taitaa sitten olla harvinaista näin pitkässä suhteessa, vai onko?
Raha ei tuo minulle niin suurta tyydytystä, vaikka se helpottaakin elämää. Arvostan aitoja tunteita ja sitä, että olemme mieheni kanssa toisillemme "ne oikeat". Osaan iloita pienistä asioista. Sitä paitsi pidän työstäni, nautin ammatistani... Ei, en vaihtaisi elämääni SSn elämään.
Mikäli aviomieheni on kotona hyvä aviomies ja isä, en tuhlaisi aikaani sen miettimiseen, mitä hän tekee kodin ulkopuolella. Nauttisin neljästä terveestä lapsestani ja kauniista kodistani. Jatkaisin omien harrastusteni parissa, kuten Sirpa on tehnytkin.
nauttimaan rahoista ja elelisin ihan omaa elämääni; toki lapsille koettaisin tarjota mahdollisimman normaalin elämän ja uskon, että myös mies olisi asiasta samaa mieltä. Jos rahaa olisi hyvinkin paljon käytettävissä, tekisin mittavaa hyväntekeväisyystyötä lasten, eläinten ja ympäristön hyväksi - lahjoittaisin rahaa ja osallistuisin käytännön työhön. En siis tyytyisi pelkkään perheen hyvinvoinnin pyöritykseen vaan hakisin elolleni tarkoitusta laajemmassa mittakaavassa.
Kulissiliitoista ylipäätänsä: Niin kai monessa köyhemmässäkin perheessä toimitaan? Pidetään kulisseja yllä mm. lasten ja maineen takia. Kun on sopiva tilaisuus, pistetään kamat erikseen ja tilitetään mediassa, miten itse asiassa liitto oli aivan paska ja elämä alkaa vasta eron jälkeen :)
että ottaisin näyttävän eron. Muuttaisin sellaiseen asuntoon, johon omat rahani riittäisivät. Lapset näkisivät siis kahdenlaista elämää. Minun tavallisen pulliaisen maailmani ja isän rahamaailman.
Tekisin julkisuudessa aivan selväksi, mistä ero johtuu.
En huolisi itselleni mitään lohturahoja Teemulta. Lapset saisivat tietenkin nauttia hänen rahoistaan.
Etsisin itselleni miehen, joka rakastaa minua eikä pidä minua pilkkanaan.
että ottaisin näyttävän eron. Muuttaisin sellaiseen asuntoon, johon omat rahani riittäisivät. Lapset näkisivät siis kahdenlaista elämää. Minun tavallisen pulliaisen maailmani ja isän rahamaailman. Tekisin julkisuudessa aivan selväksi, mistä ero johtuu. En huolisi itselleni mitään lohturahoja Teemulta. Lapset saisivat tietenkin nauttia hänen rahoistaan. Etsisin itselleni miehen, joka rakastaa minua eikä pidä minua pilkkanaan.
mesoaisi mediassa näyttävää eroa ja tilittäisi lasten isän pettämisiä kaiken kansan reposteltavaksi. Tää on sitä varsinaista aikuisuutta.
eläisivät itseään kunnioittavan äidin lapsina eikä rahanahneen teeskentelijän tai kynnysmaton kanssa. Näyttävä erosta tulisi joka tapauksessa koska on julkkispari. Suoraan kyllä ilmoittaisin että pettämisistä johtui ero...selviäisihän tämä joka tapauksessa.
ja miehen, jonka uskon olevan kunnioittava ja uskollinen kumppani. Itse voin omalla työlläni ansaita riittävän toimeentulon -en tietenkään koskaan sellaista luksuselämää mitä Selänteillä, mutta kuitenkin on rahaa ylellisyyksiinkin, joskus.
En tykkää seksistä.