Esimieheni tokaisu, kun jäin sairaslomalle...
Niin, minä jäin sairaslomalle siksi, etten ole kolmeen viikkoon nukkununt...esinaiseni soitteli minulle kotiin ja totesi, että viime keväänä kun kiire tuntui kaatuvan päälle MINÄ päätin, että mielummin olen välittämättä aikatauluista, kuin että jään sairaslomalle...
Mitä mieltä? Mitä hän oikein haki kommentillaan? Sitä, että olen kertakaikkisen kelvoton, kun en enää kestänyt? Viime helmikuusta asti ollut helvetillinen kiire duunissa ja nyt kun yöunet menivät, luovutin...
Kommentit (7)
En suostu tällä palkalla terveyttäni pilaamaan...
Aika jo varattunut ammatinvalinnanpsykologille. ap
mikään työpaikka ei ole sen arvoinen, että sen vuoksi kannattais terveytensä pilata. Pomosi haluaa syyllistää, ehkä päteä omalla "selviytymistarinallaan", älä kuitenkaan noteeraa. Totuus on se, että ei siellä mitään patsasta sulle pystytetä vaikka kuolisit työpisteesi ääreen... Kokemusta on.
Terveisin yks burnoutin ja masennuksen saanut, sittemmin irtisanottu
En tajunnut puhelun aikana (itketti) mitä päästi suustaan...myös kertoi minulle, että ihminen on kokonaisuus...siis tyyliin, että minun uupumiseni ei johtunut pelkästään töistä...mutta kun johtui, se oli lopullinen niitti. Olen ollut tosi kovilla monta vuotta yksityiselämässä, lopulta, kun elämä helpotti, alkoi duunissa helvetillinen kiire. Olen viestittänyt pomolle, että kiire on sietämätön. Ei vaikutusta. Minä olen ollut tosi helvetin vahva viime vuodet, mutta en minäkään kaikkea kestä... :(
Itse yritin vuosi sitten sinnitellä töissä, vaikka oli hirveä kiire, ja kotona talon rakentamista, kaksi pientä lasta, miehellä vastuullinen työ yms. Esimies näki, missä mennään, passitti työterveyslääkärille, olin kk:n burnout lomalla ja huolimatta kaksista yt-neuvotteluista sen jälkeen, olen edelleen samassa työssäni, jopa hieman ylennettykin.
Ilman tuota ihanaa esimiestä olisin luultavasti tällä hetkellä täysin masentunut, pitkällä saikulla ja luultavasti kohta ilman töitä. Nyt talo on valmis, työ maistuu ja lapsetkin taitaa tykätä äidistään huomattavasti enemmän. Mies ainakin.
toivottaa stemppia ap:lle. Oma viestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi.
mutta varmaan kohta jää itse burnout-lomalle. Kokemuksesta tiedän.