Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni veli ihastunut minuun, mitä teen?

Vierailija
18.09.2009 |

Olen reilun 6kk seurustellut nykyisen mieheni kanssa. Kaikki on ollut aivan ihanaa, vaikka edellisen suhteen päättyessä minun joutuessa sairaalaan miehen takia niin vannoin, etten enää ikinä seurustele. Tämä mies kuitenkin vähän yllättäen tuli elämääni ja vei kyllä lähes heti sydämeni.

Olen kuitenkin aika kyllästynyt siihen, kun mieheni kaksosveli on minuun ihastunut (kertoi tämän jo sillon kun meidän suhde ihan alussa) ja yrittää saada minua lähtemään kanssaan millon minnekin ja myös "kehuu" miten paljon parempi mies olisi kun kaksosveljensä. Näillä veljeksillä on keskenään kyllä hyvät välit enkä niitä haluaisi rikkoa, mutta miten tuon veljen saisi tajuamaan, etten ole hänestä kiinnostunut. Olen monesti sanonut tälle mieheni veljelle, ettei hän ole tyyppiäni (luonne lähes täysin eri kun veljellään) enkä ole hänestä kiinnostunut, mutta tästä huolimatta jatkaa vaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on kunnossa, mut miehen veljen käytös ärsyttää.

ap

Vierailija
2/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että 2:lla täytyy olla huono itsetunto kun tulee kateelliseksi jos josta kusta on kaksi miestä kiinnostuneita...

Vitsi sun täytyy olla sit ihana! Ei ne muuten kumpikin veljes sua vonkais. No, saitkos nyt itsetunnollesi pönkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen kummemmin ajattelematta koko asiaa, etkä puhu etkä tee yhtään mitään koko asialle tai koko asiasta.

Vierailija
4/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

EN OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA. PISTE.

ja jos vielä jatkaa, sanot saman ja kysyt perään, mitä osaa lauseesta et ymmärtänyt.

Vierailija
5/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras varmaan olla sanomatta mitaan hanelle.

Vierailija
6/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi sun täytyy olla sit ihana! Ei ne muuten kumpikin veljes sua vonkais.

No, saitkos nyt itsetunnollesi pönkitystä?