Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kertoi 12v oltuaan kanssani naimisissa että on ollut seksi-

Vierailija
18.09.2009 |

suhteessa ennen minua miehen kanssa ja asunut myös. Itseäni inhottaa ja en teidä kuinka pääsen yli...nyt 4viikkoa kertomisesta

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottepa ahdasmielisiä. Hävetkää.

Säälittäviä fobioita! Avatkaa silmänne. Elämä on kirjavaa, ei mustaa ja valkoista.

Vierailija
2/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottepa ahdasmielisiä. Hävetkää.

Säälittäviä fobioita! Avatkaa silmänne. Elämä on kirjavaa, ei mustaa ja valkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on sama mies, jonka kanssa olet jakanut elämäsi.

En ymmärrä, miten et voisi päästä asian yli. Sen ymmärrän, että se voi vaatia totuttelua - mutta itse en pidä homosuhteita mitenkään "inhottavina". Johtuisikohan siitä, että tunnen useampia homo- tai bi-miehiä, jotka ovat maailman ihanimpia tyyppejä. :)

Vierailija
4/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilin ja ei ollut mun juttu. Tiedän.

Vierailija
5/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika kiihottavaa en ollenkaan pitäisi sitä ällöttävänä

Olis aika jännä tietää omasta miehestä tällainen salaisuus :)

Vierailija
6/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehesi aikoo tulla kaapista ulos. Onnea vaan!

Vierailija
7/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako alkaa elää miehen kanssa, vai mikä on syynä?

Vierailija
8/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista teinikokeilua ja kasvamista.

Vierailija
9/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kertoi nyt sulle?

10/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin ollut varmaan ihan hyvä mies?

Vierailija
11/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENNEN sinua. Eli miksi tällaista murehdit? Ollutta ja mennyttä.

Vierailija
12/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja hän sinua saman ajan. Mitä sitten, jos on ollut joskus miehen kanssa?

Inhottaisiko sua jos hän olisi asunut toisen naisen kanssa ja pannut tätä takapuoleen.

Kannattaa ottaa huomioon, että tuskin oli helppoa olla noin avoin. Rehellisyys ei ole kovin yleistä, mutta ei ole näköjään ehdoton rakkauskaan.

Vierailija
13/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaisiko sua jos hän olisi asunut toisen naisen kanssa ja pannut tätä takapuoleen.

Pippeli suussa...

Vierailija
14/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan reaktiosi ja varmasti ajatukseen tottuminen vie aikaan. Sama mies se kuitenkin on.

Vierailija
15/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... halusi olla rehellinen ja samalla saada oman mielensä kevyemmäksi, kun salaisuus paljastui. Vaikka rehellisyys maan perii, olisi pitänyt mielestäni tuossa tilanteessa jättää kertomatta... sinua se eniten loukkasi. Aiemmin ei tietenkään kertonut jättämisen pelossa. Olisiko käynyt miehellä mielessä, ettei kukaan nyt 12v avioliiton jälkeen eroa hae noin vanhan jutun takia?

Ymmärrän sinua täysin. Voisin kuvitella että tuntuu kuin ei toista tuntisikaan. Ei todellakaan ole mikään pikkujuttu. En voi itse edes ymmärtää näitä "kokeilun piikkiin" -meneviä kokemuksia mies-miehen ja nainen-naisen kanssa. Voiko kokeilumielessä tehdä jotakin itselle vastenmielistä? Ei, kyllä sitä pitää haluta.

Onko miehesi bi vai voiko samaan sukupuolta olevan kanssa myös asua kokeilumielessä?

Unohda koko asia, jos vain pystyt! Anna itsellesi aikaa ja punnitse toisen hyvät ja huonot puolet. Älä eroa, jos tunteet ovat edelleen tallella.

Osasiko olla edes pahoillaan, ettei kertonut aiemmin?

Tsemppiä sinulle kovasti, koita jaksaa... paistaa se aurinko taas jossakin vaiheessa sinullekin=)

Vierailija
16/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies se kuitenkin on.

Vierailija
17/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on tuon kokeilun jälkeen päätynyt elämään kanssasi, et ole hävinnyt mitään. Kaikilla meillä on menneisyys, sinullakin kenties??! Itse olisin todella otettu jos mieheni kertoisi minulle tuollaisen asian itsestään. Ei varmasti ole helppoa jos pelkää toisen suhtautuvat just noin kun nyt suhtaudut. Miehesi varmasti rakastaa sinua paljon, ja luottaa sinuun sekä suhteeseenne.

Vierailija
18/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei olisi?

enkä saisi mielikuvaa pois mielestäni.

Olenkin miehelleni aina sanonut että ei mua haittais läheskään niin löytää mies sängystä toisen naisen kanssa kuin että siellä olisi mies.

Vierailija
19/19 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli suussa...

niin ei se miehen pippeli siella naisenkaan persereiassa mitaan kauheen luonnollista ole. Pippelille on ihan oma reikansa, persereika on tarkoitettu ulosteen poistamiseen.

Mutta itse asiaan, mennyt on mennytta, ei ole voinut olla helppo tunnustus miehellekaan jos siita kertominen otti 12 vuotta.