Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä astianpesukone haussa, minkä merkkinen kannattaa ostaa?

Vierailija
29.12.2008 |

ettei ihan heti hajoa ja pesee ihan normaalisti (ei mitään hienouksia tarvitse olla).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen UPO, ja se oli kyllä erittäin kestävä kone ja pesi

hyvin. Vaihdoimme sen kuitenkin uuteen (ja myimme vanhan toimivan

pois), sillä käyntiääni oli todella kova!

Nyt meillä on uusi ja erittäin hiljainen Whirlpool (markkinoiden hiljaisimpana

myyty). Se pesee myös hyvin. Pikapesuohjelmakin löytyy, tosin

itse käytän enimmäkseen normaalia pesuohjelmaa, ja se pesee

kieltämättä kauan. Niin taitavat tosin tehdä kaikki nykyaikaiset

vettä ja sähköä säästävät astianpesukoneet.

Toinen hiljainen astianpesukonemerkki on Siemens.

Kaverilla on Siemens, ja hän on kehunut sitä kovasti.

(En muuten toisaalta ymmärrä, että miksi joku kodinkone tai

vastaava pitäisi olla ikuinen... Ihmiset remppaavat kuitenkin

keittiönsä tms., ja sitten saavat taas kaikki vanhat, toimivat

koneet väistyä. )

Olen niin monta kertaa satuttanut käden terävään veitsenkärkeen edellisen koneen (Upo, joka oli kyllä ihan kelpo kone sekin) aikana että ihan lastenkin turvallisuuden kannalta se yläkori on kyllä ehdoton.

Vierailija
22/22 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen koneen pitää olla ikuinen siks ettei sua rahasteta turhaan (kuten nykyään kännyköiden kans) eikä siihen masiinaan tarvi louhia mineraaleja ympäri palloa niin usein!

Nostan keskustelun koska edellinen upo nyt 15 vuoden jälkeen ilmoitti että muoviosat ovat antautuneet. Haluaisin korjauttaa koneen, mutta sopivia osia ei ole enää saatavilla..prkl! Olin täysin tyytyväinen masiinaan, perus päivittäisellä käytöllä, ei ylimääräisiä nippeleitä ja on toiminut niinkuin pitää. Energiankulutukset ja äänet ei vois takapajulassa vähempää kiinnostaa, kunhan pestyssä lautasessa ei ole edellisen päivän pastaa tarjolla.

Muoviosat ilmeisesti syövyttänyt köyhänä aikana käytetyt halvemmat puristetut pesuainetabletit. Havaittiin että astioihin jäi pesuainetta ja vaihdettiin paremmin sulavaan pesuaineeseen. Oikeilla aineilla olisi mennyt vielä toiset 15 vuotta. Nyt ihmettelyssä mistä seuraava kone, vielä tarvetta kymmenisen vuotta ennenkuin pääsee siirtymään elämässä käsitiskaamiseen, kolmatta konetta nimittäin en aio kuluttaa enää.

Myyjän työhön kuuluu kehua vain omia myytäviä joten niiltä on ihan turha mitään kysellä ja parhaat ansiot takova kauppias myy vaikka vaarinsa käytetyt vaipat. Pitänee itse perehtyä tuotantoon ja tämän hetken laatuun että löytää sopivimman laitteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi