Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauvani supernero?

Vierailija
17.09.2009 |

2 viikkoisena kuulin ensimmäiset sanat "ei"" ja "kuu"". Mainitsin tästä teehoolle mutta hänestä ne olivat vain tavallisia äänteitä. Vauvamme myös hymyili 3 päivän ikäisenä ja on muutenkin ikäistään kypsempi.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan avovaimon pitää tehdä kaikki.

Vaan avovaimon pitää tehdä kaikki.

Ja sun pitää maksaa huvit.

Vierailija
102/111 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppu tulee ilman L kirjainta ja osottaa sormella erilaisia valaisimia.

Sitten koira, karhu.

Banaani on vaikeampi mutta tulee sekin babana.

Hän on älykäs. Hänen on oltava älykäs. En ole koskaan tavannut noin fiksua 7kk vauvaa. Olin pitkään hämilläni vauvan kyvyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi/äänteli "pupu" n.3kk-> aina kun leikki pupullaan. Oli kielellisesti kehittynyt ja kävin hänen kanssaan keskusteluja. Eli toistin äänensävyn ja äänteet mitä vauva äänteli. Kun minä puhuin, vauva oli hiljaa, kun vauva puhui, minä kuuntelin. Lapsi puhui hämmästyttävän selkeästi ja hyvin(useita pitkiä lauseita peräkkäin) 2-vuotiaana.

Tämä kuopus on 4kk ja "ougaad". Ei ääntele läheskään niin paljon kun esikoinen.

Minä uskon että vauvanne tiesi pupun tarkoittavan pupua.

T: ap

Vierailija
104/111 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hymyili ja hekotteli jo 2. päivänä. Tosin unissaan. Erityisesti saatuaan tissimaitoa. :D Nyt 2,5 kk ikäisenä osaa sanoa ainakin "au" kun vatsaan koskee. Ja jos tulee plörökakka niin sanoo lopuksi "yyyh" huulet töröllä ja nenää nyrpistäen. On ollut alusta asti tosi virkeä hereillä ja seuraa minua katseella. Nyt 2,5 kk ikäisenä jokeltelee omia juttujaan...

Vierailija
105/111 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian aikainen älyllinen kehitys on yksi autismin oire.

Meillä "tavallisesta" pojasta tuli myöhemmin fysiikan tohtori.

Vierailija
106/111 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoisena kuulin ensimmäiset sanat "ei"" ja "kuu"". Mainitsin tästä teehoolle mutta hänestä ne olivat vain tavallisia äänteitä. Vauvamme myös hymyili 3 päivän ikäisenä ja on muutenkin ikäistään kypsempi.

ovat huutaneet syntymästään saakka "en nää!".

Että revippäs siitä ;)

Vierailija
107/111 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden viikon ikäisenä osasi kääntyä hallitusti molmmin päin. Hymyili alle viikon ikäisenä (siis selkeäsiti seurusteli). Alkoi ryömimään 5 ja 1/2kk:n iässä, 6 ja 1/2k:n iässä konttasi. Nyt seitsemn kuukautta ja seisoo. Ja tämä on ihan totta.

Meillä on toinenkin, mutta hän on kehitykseltään ennemminkin vähän hitaanpuoleinen. Eka syntyi vähän LA ennen, ja toinen vähän päälle. Iso ERO! Toka ei edes tuntunut vastasyntyneeltä niinkuin joku toinenkin kirjoitti.

konttasi 4kk ikäisenä, nousi seisomaan 5 kk ikäisenä ja lähti kävelemään ilman tukea 8 kk ikäisetnä.

6-7 kk ikäisenä kiipeili sohvalle ja kaikkialle mihin vain yletti.

Vierailija
108/111 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aihe vapaa oli vielä paikka jossa keskusteltiin vauvojen superneroudesta.

Vierailija
109/111 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump-vauva on nero.

Vierailija
110/111 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku kuulla 9-vuotiaan "vauvani" superneroudesta?

Sinällään hassua kun tämä ketju oli itseään toteuttava. Hän tosiaan on supernero ja ihana ihminen.

Älkää vanhemmat ikinä menettäkö uskoanne lapsiinne.

Kiitos kaikista näistä vuosista. Olen päättänyt jättää aihe vapaan kokonaan. Osittain protestina moderoinnille ja mielivallalle. Uskottelin myös itselleni että asiat muuttuvat ennalleen.

Eniten raastaa mieltä tuo klo 23-07 mielettömyys.

Sentään tämä viikko on ollut mainio ja laadukas. Ehkä kiitos siitä kuuluu nuorisolle ja hiihtolomalle.

Ei tälläisessä ympäristössä enää kehity superneroja tai mitään hauskaa. Jos siirrymme ajassa taaksepäin sivulle 1 vuoteen 2009, niin muistatteko ne kaikki hauskat ketjut, ne poistetut ketjut?

Tämäkin ketju on hauska muisto vauva-ajoista ja kunnianosoitus supernerolle lapselleni.

Miksi ihmeessä niitä muita ketjuja piti tuhota?

Eihän kirjojakaan polteta.

Vierailija
111/111 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva alkoi kansanedustahaehdokkaaksi 8 kk ikäisenä eikä ole edes ikätasoaan kehittyneempi.