Miten nopeasti tiesit olevasi raskaana? Ennen testiä kenties jo? Milloin?
Odottelen itse tämän kierron tuloksia (olenko vai enkö ole). Vielä on kuitenkin niin aikaista, ettei voi testata. Pientä vatsatuntemusta on nippailujen muodossa, ei muuta. Ovulaatiosta vasta 4 vrk.
Kommentit (14)
sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Epäilykseni heräsivät, kun rintani olivat arat, mitä ne eivät ikinä normaalisti menkkojen edellä ole olleet.
Väsymys ja paha olo alkanut, ja olen ollut itkuinen.
mulla oli pitkään ollut vatsanväänteitä ja pahaa oloa. Outoa lihomista entisten läskien lisäksi.
Seksiä en muista minulla olleen viimeiseen vuotee, en juo alkohia juuri koskaan.
Eräs baari reissu tosin heräsin kotoani, muistan lähteneeni baariin, joku tyrmäystippoja laittanut ja raiskannut? En tuolloin edes tajunnut, että olisin saanut :D Ketään ei näkynyt kodin ulkopuolella.
Isästä ei sis tietoakaan rv 37+4 nyt menossa
Tyhmä, naiivi ja järkyttynyt tuleva äiti :)
Mutta erittäin onnellinen lapsestaan saipa se sitten mitenkä tahaansa alkunsa
kun se toinenkin viiva tuli testiin. Olin jo luovuttanu ettei meille sitä vauvaa luomuna suoda ja ajattelin kun oli kp 29 että katsotaan nyt sit taas se negavastaus sieltä testistä ettei tarvi turhaan jännitellä ja toivoa. Hämmästys olikin aikamoinen...
ruokahalulla uusia perunoita ja ynisin tyytyväisyydestä... Oikeassa oli :D
mulla oli pitkään ollut vatsanväänteitä ja pahaa oloa. Outoa lihomista entisten läskien lisäksi.
Seksiä en muista minulla olleen viimeiseen vuotee, en juo alkohia juuri koskaan.
Eräs baari reissu tosin heräsin kotoani, muistan lähteneeni baariin, joku tyrmäystippoja laittanut ja raiskannut? En tuolloin edes tajunnut, että olisin saanut :D Ketään ei näkynyt kodin ulkopuolella.Isästä ei sis tietoakaan rv 37+4 nyt menossa
Tyhmä, naiivi ja järkyttynyt tuleva äiti :)
Mutta erittäin onnellinen lapsestaan saipa se sitten mitenkä tahaansa alkunsa
eka raskaudessa tuli kolme-neljä päivää ovulaatiosta pari päivää pientä veritihkua (kiinnitymisestä). tällä viikolla sama juttu ja nyt odotellaan innolla josko tärppäsi eka yrittämällä :) muita oireita ei oo mutta melko varmoja olemme asiasta koska muulloin ei tällaista ole tapahtunut..
Edelleen pistelee silloin tällöin oikealle alavatsaan vaikka munasolu irtosi vasemmalta puolelta. Voiko siis alkio kiinnittyä eri puolelle mistä munasolu irtoaa? Rinnat ovat vähän arat, mutta niin ne ovat ennen menkkojakin.
Kuinka monella tota kinnittymisvuotoa on ollut ja milloin? Yhdessä kierrossa mulla oli (9 päivää ovulaatiosta), mutta ilmeiseisesti se ei sitten kiinnittynytkään vaan meni heti kesken. Yhtään positiivista raskaustestiä en ole ikinä tehnyt :(.
ap
Miten sitä voi olla jo niin aikaisin kuin 3-4 päivää ovulaatiosta? Toisten lähteiden mukaan munasolu kiinnittyy kohtuun suunnilleen 7.päivänä ovulaatiosta.
ap
en tehnyt testiä, sen vaan tiesi.
kun menkat oli pari päivää myöhässä tein vasta testin. Aavistelin kyllä plussaa jo aiemmin rintojen arkuuden vuoksi.
rv 35 sain tietää.. oli shokki :D
mulla oli pitkään ollut vatsanväänteitä ja pahaa oloa. Outoa lihomista entisten läskien lisäksi. Seksiä en muista minulla olleen viimeiseen vuotee, en juo alkohia juuri koskaan. Eräs baari reissu tosin heräsin kotoani, muistan lähteneeni baariin, joku tyrmäystippoja laittanut ja raiskannut? En tuolloin edes tajunnut, että olisin saanut :D Ketään ei näkynyt kodin ulkopuolella. Isästä ei sis tietoakaan rv 37+4 nyt menossa Tyhmä, naiivi ja järkyttynyt tuleva äiti :) Mutta erittäin onnellinen lapsestaan saipa se sitten mitenkä tahaansa alkunsa
Voiko tää olla tottakaan?
Huono olo, heikottaa, makea ällöttää. Näin on ollut molemmissa raskauksissa.
Tein yhden negatiivisen testinkin. Viikon päästä oli jo plussaa :). En muista raskausviikkoja, milloin tein näitä testejä.