Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko eskari pakollinen?

Vierailija
17.09.2009 |

Tai kka mielstäsi hyödyllinen? Harkitse, että en laittaisikaan poikaani eskariin vaan pitäisin edelleen kotihoidossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kunnalla on velvollisuus järjestää eskari. Hyötyä siitä varmasti on, sieltähän voi olla vapaasti poissakin jos et halua esim. joka päivä lapsen olevan siellä. Toisaalta tosin toivovat ryhmän toiminnan ja lapsen ryhmäytymisen kannalta että pääsääntöisesti lapset olisivat paikalla.

Vierailija
2/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ihan oikea ihminen vastaamaan , kun en ole vielä äiti.... mutta.... ehdottomasti on hyötyä, mutta ei tietenkään pakollinen. Varmaan yli 90 prosenttia lapsista käy eskarin. Se on hyvää harjoitusta koulua varten. ryhmässä olemista, rauhoittumista, sosiaalisia tilanteita, aikataulua jne.... mutta jos lapsen haluaa pitää kotona, niin varmasti ehtii vielä koulussakin tähän kaikkeen. Hyvähän lapsen on äitin kanssa kotona vielä yksi vuosi. Siihen koulurumpaan ehtii toki myöhemminki. Kannattaa mun mielestä käydä tutustumassa eskariin ja kuulostella vähän lapsen omaa mielipidettäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskari-ikäinen täällä kotona. En halua 5-6vuotiasta vielä kouluun, oppii ne rumat tavat myöhemminkin.

Vierailija
4/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluikään asti.

Laita lapsi eskariin. Siinä on minun neuvoni. Itse olin niin pihalla koko koulutouhusta kun sinne menin kylmiltäni, että en sitä suosittele kenellekään. Minäkin muka olin niin reipas lapsi että "kyllä se pärjää ja osaa". En pärjännyt enkä osannut olla siellä koulussa. Kantapään kautta tietenkin oppii, mutta jos on helpompikin tapa olemassa, niin miksi mennä vaikempaa tietä?

Vierailija
5/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoritettava hyväksyttävästi, että ylipäätään kannattaa mennä kouluun. Ehdottomasti kannattaa mennä eskariin!! Miksi ette mensisi?