Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyystesti ongelmia!!!

Vierailija
17.09.2009 |

- Kuinka pian vauvan syntymän jälkeen testin voi tehdä?

- Otetaanko se verestä vai sylkinäytteestä?

- Kun testi on tehty ja isä olisi se ei mieluisa vaihto-ehto, onko lapsen pakko saada isänsä sukunimi vai saaka lapsi äidin sukunimen jos äiti näin haluaa?

- Onko äidin pakko antaa lasta isälle hoitoon, jos äiti on tietäväinen ettei isä osaa hoitaa lasta?

Tässä olisi nyt muutama kysymys, jotka kaivaa mieltä ja stressaa tosi paljon!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneskeli epämieluisan ihmisen kanssa tai jakoi ilman ehkäisyä usealle peräjälkeen?

Vierailija
2/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätät lapsen suoraan isättömäksi. Kai sekin mahdollista on. Silloin ei ainakaan tarvitse huolehtia siitä että lapsi joutuu huonolle hoidolle isänsä luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päätät lapsen sukunimen, eli ei ole automaattisesti isän sukunimi.

Vierailija
4/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsestakin käsivarresta varmaan 5-viikkoisena, jos ei aiemminkin, kaameeta katsottavaa..

lapsella on minun sukunimeni, isäänsä tapaa harvoin, koska hän ei halua olla lapsen elämässä (isyystesti tehtiin muodollisuuksien vuoksi, että on jotain mustaa valkoisella jos joskus tarvitaan, isä on siis exä).

tapaamisoikeutta voi oikeusteitse muuttaa, jos on näyttöä.

Vierailija
5/5 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule ollut epämieluisa, vaan silloinen mieheni, mutta osoittautui väkivaltaiseksi!! Joten miksi sellaisen kanssa olisin?? Toinen vaihto-ehto on mieluisampi koska ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa ja satuttiin edellisen suhteeni jälkeen meneen sänkyyn, en tiä ehkä halusin kostaa mutta ei sen väliä.. Joka tapauksessa olen nyt tämän paremman ehdokkaan kanssa ollut yhdessä lähes puoli vuotta ja olen isästä epävarma koska tapaukset ovat olleet niin lähellä toisiaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi