Olen kateellinen naapurin uraäidille :(
Hän on todella kaunis, mukava, energinen. Hänellä on varaa ostaa lapsilleen aivan ihania vaatteita ja matkustella usein ulkomaille. Lisäksi riittää paukkuja vielä olemaan ihan täydellinen leipova, retkeilevä, innostunut ja kodin kiiltävänä pitävä äiti lapsilleen. Hänellä on upea koulutus, upea työpaikka ja töitä voi tehdä halutessaan myös etänä. Palkka on mitä ilmeisimmin suuri, sillä lapsilla on aina juuri niitä ihania vaatteita, joihin itselläni ei ikinä olisi varaa, edes käytettyinä. Heillä on upeanpi kotikin kuin meillä. Hänellä on lisäksi aivan mahtava mies, komea, hyväkäytöksinen, tunnollinen isä ja rikas. On saanut lapset sopivassa iässä noin 26-28v, ensin valmistuttuaan, mentyään naimisiin, saatuaan vakituisen työpaikan ja ostettuaan unelmiensa kodin.
Heillä käy siivooja ja kerran viikossa ihana lastenhoitaja, jotta vanhemmat pääsevät yhdessä tanssitunnille. Tämä äiti tekee aina terveellistä luomu ym ruokaa ja siivoilee ja puunailee itsekin. Voisin koska vaan vaihtaa paikkoja hänen kanssaan.
Lisäksi heidän lapset on todella hyväkäytöksisiä ja kauniita, kuten vanhempansakin. Heillä on poika ja tyttö, 2 vuoden sopivalla ikäerolla. Sopivasti meidän lasten ikäisiä, joten näen näitä täydellisyyksiä hyvin usein.
Olen niin kateellinen. Oikein ryven kateudessa. Mitään luurankoja ei selvästikään kaapissa ole, vaan kaikki on juuri niin täydellistä kuin miltä näyttää.
Kommentit (26)
26-vuotiaana on korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, naimisissa, pari lasta, yms..
Mä en nyt usko tähän juttuun. Tuollainen ihminen olisi ollut burn outissa jo ajat sitten...en usko sua ap.
niin kerrotaan onko niin surkea johonkin toiseen verrattuna, vois "listaus" helpottaa sinuakin ja auttaa näkemään asioita.
Eiköhän heillä ole reipas velkataakka päällä, elleivät ole Nokian miljonäärejä.
Tuntuuko susta, että olet ihan huono ja epäonnistunut ihminen vai mitä?
kirjoitettu ap, että uskoisin tätä juttua. Ihanaa ja luomua ja plaaplaa. Mun ystäväpiirissä on paljon hyvin toimeentulevia, perheellisiä uranaisia, eikä se elämä nyt kyllä ihan tuollaista ole. Ja hei, miksi kadehtia autoja ja asuntoja, harvalla ne on ihan omia, eiköhän se pankki näistä omista suurinta osaa, ellei ole sitten perittyä rahaa. Mä en oikein usko tätä koko juttua, taitaa olla sun päiväuntas.
Olet itse rehellinen, kun tunnustat olevasi kateellinen.
Voisitko itse tehdä jotain elämässäsi, että asiasi paranisivat? Naapuri on varmasti tehnyt töitä/opiskellut ym., että asiat ovat näin, kun ne nyt ovat! Moni asia on valinta! Lapsia ei tarvitse alkaa tehdä parikymppisenä itse keskenkasvuine/opinnot kesken ym.
Tsemppiä:)!