Naisen maku
Haluan kysyä nyt suoraan: kuinka helposti nainen maistuu pahalta? Alapää tuoksahtaa helposti jos on ollut vaikka päivä töissä tms. Peseydyn kyllä yleensä aina ennen seksiä, mutta aina nuolemisen aikana pelkään että maistun pahalta, koska p* kuitenkin tuoksuu omanlaiseltaan ja kostun todella märäksi. Siksi en ole koskaan saanut nuolemalla :(
MIEHET?
Kommentit (28)
Ja kyllähän siinä rakastelun tuoksinassa minulla ja miehellä menee hetkessä omat ja toisen eritteen tuoksut sekaisin...Ai jai, ihana ajatella sitä kun mies nuolee mua ja sitten sormettaa ja sitten tuo ne sormet mun suuhun ja mä saan maistaa itteäni...aaaaaaaah! Samaa teen miehelle eli kun ota suihin käyn välillä suutelemassa että saa molemmat päät kostuketta..........aaaaaaaaaaaaaaaaah. Seksi on vaan niin i h a n a a. Harmi ettei mieheni voi olla aina kanssani...
Totta puhut. On todella kiihottavaa harrastaa ensin suuseksiä molemmin puolin ja sen jälkeen märkä ja kiihkeä kielisuudelma, jossa molempien nesteet sekoittuvat kiihottavasti ja johtavat eläimelliseen paritteluun : )
en miekää ukon kyrpää ime jos ollu päivän pöksyissä. pyyvän pesasee ihan sen juuston takia ettei löydy ylläreitä esinahan alta..
ja kyllä iteki pesasen aina ennen tuota tilannetta niin ei se siinä ajassa ehdi paljon maistua tai haista oudolta :)
ja vaikkei TODELLAKAAN siellä alapäässä mitään yksityiskohtia seurannut, niin se loppui siihen. Sanoi että nähtyään synnytyksen ei siihen enää kykene.. Ja minulle kun se oli niin tärkeää... :(
Pertti Salovaarakin sanoi muinoin, kun eka vauva oli syntymässä, ettei mene synnytykseen, koska s-elämä voip olla lopuksi ikää mennyttä....
Tuo kuule taitaa olla mieheltäsi vain tekosyy, tuskin homma on sitä alunperinkään kiinnostanut, väkisin on siellä sua miellyttääkseen touhuillut. Nyt on tyytyväinen, kun voi käyttää tuollaista syytä kieltäytymiseen.
No kurkkaa sä joskus vessan ovelta kun se on kusella ja sano, että ai tuleeks sieltä tollaista, nyt et enää saa suuseksiä!
naisen pimpin nuoleminen edestä ja takkaa inanaa. pyllynreiän ympäriltä nuoleminen herkistää monet naiset ja helpottaa jos haluaa anaalisexiä.
Meillä ei vaimo oo koskaan oikein perustanu pillun nuolemisesta. Antaa kyllä nuolla, muttei ole tainnut koskaan sitä itse pyytää, eikä sitä "vastentahtoisesti" oikein tuu harrastettua.
Itse tykkään kyllä nuolla vaikka kuinka paljon. Muutaman kerran tullu käytyä salaa vieraissa ja oon nautiskellu nuolemisesta pitemmän kaavan mukaan. Maku ei oo koskaan ollu ongelma. Joskus baari-illan jälkeen tullu nuoltuu parketilla pyöriteltyä märkää rakoa, vaikka vähän hikinen tai pisunen, ja pyllyreikä siinä samalla niin aina maistuu. Tai vaikka naimisen jälkeen.