Miksi te laitatatte kierukoita?? Onhan muitakin ehkäisyjä olemassa.
Kun tuskailette sen laiton kanssa jne... Itse en ikinä laitattaisi kierukkaa. Se on vierasesine kehossa, ensin kivulla laitattaa se ja onhan se poiskin joskus otettava - taas saa jännätä kipuja ja pakko mennä gynelle kun itse ei saa pois... juu, ei ikinä mulle!!!
Kommentit (53)
Syönkö mieluumin joka päivä hormoneja vai laitanko kierukan. Hmm... No mulle on kierukka ollut täysin oireeton ja laitto ja pois otto olleet helppoja. Ja mulla kun on tuo lateksiallergiakin.
Ja yhden päivän kivut on aika pieni hinta 5 vuoden varmasta ehkäisystä.
lisäksi kaikki kivut jotka aiheutuivat menkoista.
Myös dildo on vieras esine kehossa ja käytän sitäkin ja tamppoonia.
Älä vaan koskaan lapsia tee, me pitää myös ottaa 9 kuukauden päästä pois ja se sattuu myös ja jännittää varmaan tuhat kertaa enemmän:)
kuten ei pilleritkään, kokeiltu on myöskin kapelit ihon alla ja se se vasta tuskallista oli ja sain ikuiset arvet ja maksoin siitä 9viikon lystistä vielä 190euroa! Sullako ap,ei ole paikkoja hampaissa? Entäs ihmiset joilla on mm.tekoniveliä tms.? Miksi ne sellaisia laittaa? Olen ihan samaa mieltä, että sellainen kapistus ei kenenkään mahaan kuulu, mutta pidän asian omana tietonani..
Ja jos ei sinulla ole ikinä ollut, et voi tietää miltä sen laitto tai pois otto tuntuu, puhu asioista vasta kun niistä jotain tiedät!
mikä ehläisy kelläkin on?!? Toisen kipu ei oletettavasti ota sinuun kipeää... Mutta jos nyt haluat välttämättä tietää, niin minulle ei sovi muu ehkäisy kun kuparikierukka. Ennemmin laitatan sen pienen nipistyksen kera kun kärsin jatkuvasta migreenistä.
Toki arvasin että kaikki kierukkamammat heti vetäisevät hernukan nenuun.
ap
Toki arvasin että kaikki kierukkamammat heti vetäisevät hernukan nenuun. ap
vai oletko lukenut jostain itsellesi ihka uuden sanan? "vierasesine" Kerro nyt onko sinulla paikkoja hampaissa? Mitäs jos vanhemmiten tai onnettomuudessa joudut turvautumaan joihinkin tekojuttuihin? Ja edelleen ole sitä mieltä,ettei sinun pitäisi asiasta puhua, kun et ole asiaa kokenut...
En muista numeroani, mutta se jolle ei kierukat ole sopinut..
never ever kierukkaa minulle. Inhottaisi ajatella että sellainen kapine sisällä. Kondomi riittää meille.
ap
never ever kierukkaa minulle. Inhottaisi ajatella että sellainen kapine sisällä. Kondomi riittää meille. ap
Sehän se vasta kaikista kamalin vehe on..! Haisee ja hiertää ja yäks! Ei voi ruveta homiin, kun huvittaa ku pitää kumihupun kanssa sohlata ja sitten vedetään yks kerta ilman ja oho: av:lle aloitus kuinka tulin "vahingossa" raskaaksi... XD
never ever kierukkaa minulle. Inhottaisi ajatella että sellainen kapine sisällä. Kondomi riittää meille.
ap
ap
Kondomi tuntuu nahkealta ja narskuu vaikka liukastetta olisi runsaasti.
se jopa tuntuu. Ja mulla on kyllä murtunut luu, jotrn on mulla yksi ruuvikin kehossa, sekään ei haittaa.
Moni ei halua esim h-kierukkaa koska ei halua mitään vierats sisälleen, mutta laitattaa sitten klipsit munatorviin...
että vuotaisin kahden viikon välein jos en käyttäisi hormonaalista ehkäisyä. Kuukautiset ovat vielä erittäin runsaat ja kestävät 8 päivää kerrallaan. Kierukka on minusta pillereitä parempi vaihtoehto. Menkat loppuivat sen ansiosta kokonaan.
Olet myös väärässä sen suhteen ettei kierukkaa saa itse pois. Yhden kierukan olen itse langoista napannut pihalle kun oli aika yrittää lisää lapsia. Monet eivät edes yritä ottaa vempainta itse pois eikä siinäkään mitään vikaa ole. Poistaminen ei kuitenkaan satu yhtään, asettaminen kyllä kirpaisee.
Jos kuukautiseni olisivat jollakin tavalla siedettävät, miettisin ehkä itsekin muuta ehkäisyä mutta koska selkeästi tarvitsen hormoneja tasoittamaan kiertoa ja vuotoa, niin näillä mennään. Kierukkaa parempaa hormonivalmistetta ei ole.
never ever kierukkaa minulle. Inhottaisi ajatella että sellainen kapine sisällä. Kondomi riittää meille. ap
Asentaminen ei satu, se vaikuttaa paikallisesti, eikä se ole mikään raskasmetalliruostetta valuttava metallihenkari.
ehkäisystä? sekö on ihan luonnonmukaista? :D