Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen toljailut risteilyllä, en voi antaa anteeksi

Vierailija
16.09.2009 |

mies oli elokuussa työristeilyllä ja petti minua.

Inhottavinta että se akka oli 15v miestäni vanhempi, mies ei suostu sukupuolitautitesteihin, joten elämme sellaista elämää

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kerrot appivanhemmille ja omille vanhemmille koko tarinaan ja

b) lähdet joksikin aikaa pois lasten kanssa

lasku äijälle

MIKSI pitisi olla niin KOVIN ymmärtäväinen ? On sinulle iso asia !

Ei tarvitse. tärkeintä tunnustaa tosiasiat. Tyyppi loukkasi pahan kerran ja jotta päästään eteenpäin, edellytyksenä on nuo kaksi asiaa. Vaihtoehtona on sitten että eteenpäin ei päästä.

Se että sinä suljet nuo asiat sisällesi ja ne jätetään käsittelemättä, lakaistaan maton alle on itsepetosta, asia nousee esiin siellä muhittuaan.

Kissa pöydälle !

Vierailija
22/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos haluaa "peppupanoa" sinulta niin onko itse valmis antamaan sinun tunkea hieromasauva ensin omaan peppuunsa? Nauttiikohan itse ja tietääpähän sen jälkeen miltä peppupano sinusta tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten miehesi teko on täysin ymmärrettävää. Hän sai sitä, mitä oli koko ikänsä halunnut ja jota sinä et "pystynyt" antamaan. Kerranhan sitä tässä vaan eletään..

Vierailija
24/29 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa riittävästi hyvää seksiä miehelle, niin ehkä se heltyy pyytämään anteeksi ja käymään testeissä. Ja lupaa ettei tee enää ikinä uudestaan. Miehiä pitää hemmotella, niin ne on kiltisti. :)

Mä kutsuisin appivanhemmat kahville. Kertoisin avioeron olevan edessä. Ja koska minä olen rehellinen nainen, kertoisin myös syyn. Mieheni, poikanne, himoitsi vanhan naisen anaalia niin paljon, että jatko yhdessä ei ole mahdollinen. Olen kiltti nainen ja päästän hänet vapaaksi toteuttamaan himojaan.

Vierailija
25/29 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi möhläsi kännissä ja kertoi siitä sinulle itse heti tapahtuneen jälkeen. On joo täysin mulkku äijä.

Nyt joo koko kylä koolle pohtimaan tätä suurta skandaalia ja terapiaa koko suvulle!!

Vierailija
26/29 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/29 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan hullu? Ei nainen ole syypää, mies kyllä. Lyö siltä hampaat kurkkuun.

Vierailija
28/29 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa riittävästi hyvää seksiä miehelle, niin ehkä se heltyy pyytämään anteeksi ja käymään testeissä. Ja lupaa ettei tee enää ikinä uudestaan. Miehiä pitää hemmotella, niin ne on kiltisti. :)

Mä kutsuisin appivanhemmat kahville. Kertoisin avioeron olevan edessä. Ja koska minä olen rehellinen nainen, kertoisin myös syyn. Mieheni, poikanne, himoitsi vanhan naisen anaalia niin paljon, että jatko yhdessä ei ole mahdollinen. Olen kiltti nainen ja päästän hänet vapaaksi toteuttamaan himojaan.

Vierailija
29/29 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova ajatuskin, että joku vanha ryppynen peppu himottanut laivalla.

Voimia sinulle!