Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen toljailut risteilyllä, en voi antaa anteeksi

Vierailija
16.09.2009 |

mies oli elokuussa työristeilyllä ja petti minua.

Inhottavinta että se akka oli 15v miestäni vanhempi, mies ei suostu sukupuolitautitesteihin, joten elämme sellaista elämää

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ihan vielä. Monen mielestä pettäminen on normi, etenkin miehille jotka ovat työmatkoilla, minusta tuollaisen väittäminen taas on naisvihaa pahimmillaan.

Vierailija
2/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan et suostu mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen ilman kumia ennen kuin mies on käynyt testeissä. Meni siihen sitten vaikka 10v. Osa sukupuolitaudeista jää salakavalasti muhimaan ilman oireita.

Älä turhaan päätäsi vaivaa kuitenkaan tuon naisen iän takia. Kyse oli vieraasta ja kiihottavasta "väärästä" asiasta ja siinä kelpaa minkäikäinen tahansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ollut 18-v. tyttö pystytisseineen ja tiukkoinen pilluineen?

Vierailija
4/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ollut 18-v. tyttö pystytisseineen ja tiukkoinen pilluineen?

Ole ap tavallaan tyytyväinen, että asia on selvinnyt. Tiedät, missä mennään. Laita mies ulkoruokintaan, jos asia ahdistaa. Sinä kyllä pääset asiasta aikanaan yli, mutta jos yrität jatkaa miehen kanssa, tulee olemaan vaikeaa. Vaikka kai siitäkin voi selvitä. Voimia!

Vierailija
5/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kusipäiseltä; ensin pettää eikä sitten suostu edes testeihin menemään.

Tunnustiko mies vai saitko selville jotain muuta kautta?

Vierailija
6/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli tehnyt jotain tosi tyhmää humalassa..no minä aloin kyselee ja lopulta paljasti. Oli kuulemma saanut sitä mitä halusi eli peppupanoa johon minä en koskaan suostu...ja haistakooon

Vierailija
7/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakkaamassa siltä akalta hampaat kurkkuun!

Vierailija
8/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa jatkaisi tollaisen paskaläjän kanssa.

Jos osoittaisi katumusta ja menisi ilman erillistä pyyntöä testeihin ja suostuisi tarvittaessa pariterapiaan niin voisin harkita.

Vierailija
9/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko "vapaa" lähtemään tuosta vain?

Vierailija
10/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin valehtelisin nin ja sanoisin kotiin tultua seuraavasti:

*oon tehnyt jotain tosi tyhmää... Panin sinua 15-v nuoremman kanssa ja sain niin ison orkun jota et ole koskaan suostunut/osannut minulle antaa."

Todella paska ja itsekäs äijä.

että oli tehnyt jotain tosi tyhmää humalassa..no minä aloin kyselee ja lopulta paljasti. Oli kuulemma saanut sitä mitä halusi eli peppupanoa johon minä en koskaan suostu...ja haistakooon

Vierailija
11/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talolainaa 250 000 ja kolme lasta 4, 8 ja 11v.

Itse jäin kotiin , mies myyntireppuna. Asutaan miehen vanhempien kotitilan mailla , rakennettu iso uusi omakotitalo+pieni navetta viime vuonna.

Ehkä mä olen liian kulahtaneen näköinen ja jotenkin muoditon. Ei tässä kaupoissa shoppailla näillä veloilla ja tuloilla, eikä aikaakaan ole. Päivähoitoon olisi 15km matka ja isommat lapset menee kouluun koulutaksilla joka aamu klo 7...ja isovanhemmistakin pitäisi huolehtia

Vierailija
12/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa riittävästi hyvää seksiä miehelle, niin ehkä se heltyy pyytämään anteeksi ja käymään testeissä. Ja lupaa ettei tee enää ikinä uudestaan. Miehiä pitää hemmotella, niin ne on kiltisti. :)

Vierailija
13/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta sitä niin palavasti enkä tarvi sitä elättäjäksi. Nähköön sitte lapsensa vain joka toinen viikonloppu;)

Vierailija
14/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet voi pettäjän kanssa elää, lähdet lasten kanssa jonnekin vuokralle. Talot jne. menee myyntiin, että mies pystyy sut ulos maksaan.

Vierailija
15/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan eri asia jos mies oikeasti katuisi, olisi valmis tekemään kaikkensa, jotta pystyisit antamaan anteeksi ja jotta suhteellenne olisi edellytyksen jatkua.

Sen sijaan miehesi on täysi idiootti, ei suostu testeihin ja kertoo vielä, että sai sellaista mihin sinä et suostu - kohta varmasti pettäminen oli sinun syysi..

Älä missään nimessä suostu seksiin ennen testejä! Jos miehesi haluaa vaarantaa oman terveytensä niin sille et voi mitään, mutta omasta terveydestäsi voit pitää huolta jo lastenin takia.

Moni sukupuolitauti on oireeton ja miehesi tuskin oli naisen ensimmäinen yhden illan pano.

Sinuna harkitsisin vakavasti eroa jos miehen asenne on tuo.

Vierailija
16/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet voi pettäjän kanssa elää, lähdet lasten kanssa jonnekin vuokralle. Talot jne. menee myyntiin, että mies pystyy sut ulos maksaan.

et voi pervon kanssa olla enää, ja lapsetkin kärsii.

Vierailija
17/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehen käytös on siis sen naisen vika?

No voi miestäkin vetää turpaan vielä ennen kuin heittää sen pihalle! Ajattelin lähinnä aloittajan fiiliksen kannalta!

Vierailija
18/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko juttuun.

Vierailija
19/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt kysymys numero 1 johon sinun pitäisi osata vastata.

Eli rauhoitu.

Lastenkin takia.

Ja unohda se ikäero. Sillä 18 vuotta on tietenkin joidenkin kohdalla suuri ikäero, varsinkin, jos kyse on naisesta joka on sen verran vanhempi miestä - mutta ei aina.

Minusta iällä ei ole mitään merkitystä, eikä ikä ole myöskään mikään excuse - himo tai halu, rakkaus tai kiintymys ei todellakaan katso ikää, joten se 18 -vuotias tiukkakurvinen tyttönen saattaa olla paljon "vaarattomampi" kuin viisikymppinen, kypsä nainen, joka saattaa sekoittaa miehen pään ihan lopullisesti.

On ihan turha yrittää sanoa kenellekään, että syrjähyppy vain "on unohdettava" ja annettava anteeksi. Loukkaahan pettäminen niin tunteita kuin parisuhteen koskemattomuutta ja omaa ylepyttäkin.

Mutta hei; kun pläträä viinan kanssa, näin vain voi käydä. Ja joillakin ihmisillä on rima niin paljon korkeammalla kuin toisilla ja myöskin itsekontrolli. Eikä tämäkään ole mikään excuse. Jos rima pettää on matalalla, silloin passaa miettiä etukäteen käyttäytymistään eikä juoda sitä kolmatta tai neljättä drinksua.

Mutta mitä nyt sitten?

Jätätkö miehen ja jäätä kolmen pienen lapsen kanssa ja talolainanne kanssa?

Jos mitenkään kykenet, älä lähde, vaan elä eteenpäin. Minusta miehesi ei ansaitse sitä "ihanaa seksiä" jota tuossa joku tarjosi reseptiksi - silloinhan ilmaiset vain, että hän käyttäytymisellään saa sinut toimimaan haluamallaan tavalla.

Minusta elät "normaalisti" eteenpäin - olet yhtä ihana äiti lapsillesi ja itsesi paras ystävä, olet miehellesi asiallinen ja ystävällinen - kiintymyksen ja intohimon tuo miehesi joutuu ansaitsemaan ajan myötä sinulta takaisin.

Älä silti torju häntä miehenä - sillä siitä syntyy niin helposti eipäs-juupas -kierre; kumppani kokee, että on melkeinpä oikeutettu pettämään, kun vaimo ei kerran päästä lähelleen... ja niinpä lähtökohtatilanne unohtuu alta aikayksikön.

Uskoisin, että kipu ja loukkaantumisen tunne laantuu kuukausien ja vuosien myötä ja voit lisäksi olla itseesi tyytyväinen, että olet toiminut aikuisen vastuuntuntoisen ihmisen lailla.

Muista silti mainita miehellesi, että seuraava korviisi tuleva sikailu tarkoittaa, että miehellä ei ole palaamista kotiin.

Voimia.

Vierailija
20/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kipu ja loukkaantumisen tunne laantuu kuukausien ja vuosien myötä ja voit lisäksi olla itseesi tyytyväinen, että olet toiminut aikuisen vastuuntuntoisen ihmisen lailla.

Muista silti mainita miehellesi, että seuraava korviisi tuleva sikailu tarkoittaa, että miehellä ei ole palaamista kotiin.

Tuolla reseptillä mies pettää aina uudestaan, ja aloittaja on samassa kierteessä vielä eläkeikäisenäkin. Kyllä kannattaisi jättää. Kun mies on kerran myyntimies, eli liikkuva työ, niin ei varmaan ollut ensimmäinen kerta. Tämä oli luultavasti vain jäävuoren huippu.