Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus postia tuli..Miksi te USKOVAISET ette voi antaa asian olla?

Vierailija
16.09.2009 |

Miksi on pakko tuputtaa?Exmiehen sukulaiset laittoivat kirjeen.Nakkasin sisällön roskiin,samoin nakkasin kaikki Jeesuksesta kertovat kirjat jotka he ovat osataneet lapselleni.

Jokainen saa uskoa mihin uskoo,ja pienelle lapselle uskontoa ei tarvii pakkosyöttää.Miksi te uskovaiset ette voi antaa asian olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnon markkinoiminen aikuisille, mutta en ymmärrä, miksi päiväkodeissa ja kouluissa saa tuputtaa uskontoa pienille lapsille mielin määrin.

Vierailija
2/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina erään citymarketin parkkipaikalla pyöri valtava lauma jehovantodistajia. OIkein kyttäsivät ja tunkivat niitä lehtiään ihmisille. Mulle tuli ahdistunut olo. Eikö missään saa olla rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uskossa olenkin, minusta jokaisen pitää saada pohtia asioita itse kysellä ja kyseenalaistaa ja jos Herra kutsuu niinsitten se kutsuu ilman "herätkää" posteja. Mutta minua myös ärsyttää se, että miski te monet ateistit ja angostikot myöskin tuputatte omaa näkemystänne tyyliin " kuka selaista satukirjaa uskoo" "Miettisitte nyt aivoillanne" " kyllä uskovat on tyhmiä ja avopesijöitä" Nuokin kommentit on minusta tuputtamista niissä vaan tuputetaan uskonnottomuutta, eikö usko ja uskovaiseksi tulo ole henkilökohtaista eikä siihen tarvita arvosteluja puolin sun toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme