RIP Patrick Swayze
Voi kuinka sääliksi käy Patrickin vaimoa :( eivät saaneet koskaan haluamaansa lasta ja kokivat jopa yhden keskenmenon! Ja nyt aviomieskin kuoli vielä syöpään :( ja hyvä mies olikin!
Tänään taidan katsoa "myrskyn ratsastajat" elokuvan.
Kommentit (11)
viina maistui siinä vaiheessa paremmin kun kärsivät vaimon kanssa lapsettomuudesta ja saivat yhden keskenmenon. Se oli kuitenkin vain yksi vaihe.
Tupakkaa taitaa tuprutella aika moni muukin hyvä tyyppi..joten siitä ei voi mitään johtopäätöksiä vetää. Vaikka en itse poltakaan
ja itku lensi alusta lähtien. Se oli niin ihana mies! En kyllä olis uskonut, että näin tunteellisena olen asiasta, mutta Dirty Dancing leffa on mun katotuin elokuva nuoruudestani olen ihan varmasti nähnyt sen varmaan 50 kertaa. Ja aina yhtä ihana.
En todellakaan yleinsä kauheesti reagoi maailmantähtien kohtaloihin, mutta tämä nyt kosketti ja lujaa. Ehkä siksi koska 2fanitin" Patrickia lapsena/nuorena ja ihailin hänen tanssitaitojansa. Ehkä siksi, että olen myös ihaillut hänen rakkaustarinaansa Lisan kanssa, yhdessä teineistä asti ja onnellisesti. Todella harvinaista siellä piireissä. Ehkä siksi, että löhtö oli kaikenkaikkiaan niin julma ja Patrick taisteli hienosti.
Jokatapauksessa tänään pitää varmaan munkin kaivaa dirty dance tuolta kaapista ja katsoa!
mä ajattelin jo olevani ainoa joka muistaa Patrickin täällä. Kun oon niin ikäloppu jo :)
30vee
AP
Ensin Michael Jackson, sitten Patrick Swayze, seuraavaksi delaa varmaan Hugh Grant. Sitten onkin kaikki ilo hävinnyt julkkismaailmasta.
t. 36v ja kuuma tanssi on iiiiihana
tanssiin vaimonsa kanssa music awordseissa? tai jossain vastaavassa? olis kiva nähdä se...sitä on kovasti kehuttu.
Minä katson tänään Kuuman tanssin, ihan vaan Patrickin muistoksi!
ja mitä miehen elämää seurasin, niin kovasti olisi lapsia halunnut vaimonsa kanssa. Muutenkin vaikutti rehdiltä kaverilta joka rakasti yhtä ja samaa naista koko elämänsä. Todella ihailtavaa!!!
Hyviä ihmisiä on harvassa.