Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko kohteliaisuus joku vika???

Vierailija
15.09.2009 |

Tai kun meidän 3v. poika on myös todella kohtelias (tuli mieleen tuosta kun ylikohteliasta pidetään outona)... kiitos äiti ruoasta, ole hyvä, anteeks äiti mä tiputin jotain, anteeks äiti mä rikoin, kiitos äiti (tai isi tai kuka nyt hyvänsä) tai siis puhuu välillä tai aika paljonkin sillain kohteliaasti. Mutta siis voiko se olla heti joku vika??? Itse olen noita tapoja opettanut (enkä edes mitenkään ankarasti, todellakaan).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole vika, mutta sekin voi mennä yli. "voi anteeksi, olen pahoillani, enhän vain puhunut päälle? Olen pahoilani, mutta nyt en jaksaisi leikkiä, mieluummin katsoisin televisiota, kävisikö se?" Kun 9-vuotias puhuu näin, onhan se vähän omituista?

Vierailija
2/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oletkin sinä kun olet omituinen, kun täällä valitat toisen kohteliaisuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi on vain eka tapaa mani tuollaine lapsi. Ehkä olen tutustuut vääränlaisiin lapsiin :)

Mutta ei kohteliaisuus ole vikasitähän yritän omalle pojallenikin opettaa. Peace :)

Vierailija
4/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi on vain eka tapaa mani tuollaine lapsi. Ehkä olen tutustuut vääränlaisiin lapsiin :) Mutta ei kohteliaisuus ole vikasitähän yritän omalle pojallenikin opettaa. Peace :)

Vierailija
5/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin _ehkä_ mollaamisen, jos se kaveri olisi haistatteleva häirikkö. Sullehan sellainen käytös taitaakin olla ihan luontaista.

Toki silloin muiden älykkyys ja kauniit tavat voivat tuntua niin kovin hämmentäviltä, mikäli ne itseltä ihan puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi