Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sheivaat alapääsi? Sehän vain sattuu!

Vierailija
15.09.2009 |

En tajua, joskus sitä kokeilin ja tuloksena oli todella kipeät paikat :(

Ja se kutina, kun tuli edes pieni sänki, huh!

Ja voi sitä hiivan määrää...

En siis löydä siitä yhtään positiivista asiaa!

Leikkelen saksilla vähän lyhyemmäksi, jos joskus alkaa oikein häiritsemään. Eikä satu sen jälkeen yhtään!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sieltä alta hyvin kaikki? Lähempää takapuolta ja häpyhuulista kaikkialta?

Vaatiiko monta vahausta kerralla?

Minä ainakin sheivaan aina tuolta alta ja melko pitkältä pakaroidenkin välistä ja melko leveältä alueelta häpyhuulista ja reisien sisäpinnoilta..

Vierailija
22/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mies ei arvosta karvoja suussaan

eli miehiä varten! naiset kuvittelee, että miehet tykkää!

Ilmeisesti sua tai sun miestä ei haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten niin kuvittelee? Kyllä mun mies tykkää ihan oikeastikin;) Ja sitä paitsi, jos omaa siippaansa haluaa miellyttää, niin onko se jotenkin väärin tai epäfeminististä? Kyllä mun mies ajelee karvansa alapäästä, koska mä tykkään siitä

Vierailija
24/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mies ei arvosta karvoja suussaan

Vierailija
25/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiloin. En pysty sheivaamaan, sänki kutittaa liikaa. Lisäksi mulla on aika nopea karvankasvu, en sheivaa mielelläni sääriäkään, kainalot vain. Sinne en ole uskaltanut epilaattorilla mennä...

Mulle tulee todella likainen, hikinen ja kutiseva olo, jos en siisti. Mulla on puoliposlari, kokoposliinia en vetäisi ikinä, koska se ei näytä mun mielestä hyvältä, enkä varmaan kestäisi sitä kipuakaan. Olen koko ajan itse asiassa pienentänyt epiloitavaa aluetta, etenkin siitä syystä, että mulla kasvaa helposti karvat sisäänpäin...

Varmaan kokoposliini tuntuis parhaalta, mutta edellämainituista syistä en sitä hanki. Mun aikuisen naisen olemukseen kuuluu häpykarvat, mutta muut toki tehköön mitä tykkäävät! Ei haittaa taikka kiusaa mua.

Vierailija
26/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös sinkkuaikoina. Koko ajan. Koetin pari vuotta sitten antaa karvojen kasvaa vaan AAARGH sitä likasuuden ja outouden tunnetta kun karvat oli n sentin mittasia. En kestäny vaan ajoin kaiken pois ja posliinina olen yhä. Koskaan ei ole sattunut eikä posliinin takia ole mitään tulehduksiakaan ollu. Ihmeväitteitä täällä..

Vierailija
27/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kutitti kun ekan kerran 14v. ajoin posliiniks, mutta eipä se enää satu :D Ja mun posliini on sileä eikä mikään broilerinnäkönen :D Täällä naiset vaan keksii tekosyitä miks ei tarttis vaivautua käyttää muita ku saksia :D Sääliks käy miehiänne :/ Ei kai ne nyt teille uskalla totuutta kertoa ku ootte tollasia tyranneja :D

Vierailija
28/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kutitti kun ekan kerran 14v. ajoin posliiniks, mutta eipä se enää satu :D Ja mun posliini on sileä eikä mikään broilerinnäkönen :D Täällä naiset vaan keksii tekosyitä miks ei tarttis vaivautua käyttää muita ku saksia :D Sääliks käy miehiänne :/ Ei kai ne nyt teille uskalla totuutta kertoa ku ootte tollasia tyranneja :D Totuus kirpaisee vai mitä?

Vierailija
29/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kerta kaikkiaan ole mielenkiintoa käyttää hirveästi energiaa kehon sallittujen karvojen loputtomaan puunaamiseen ja noitten "kiellettyjen" karvojen loputtomaan ajeluun, nyppimiseen ja miettimiseen. Olen aikuinen nainen, eikä se tule mun miehelle edelleenkään yllätyksenä. ;)

Mulla on ihan hyvä leikkaava kone, jolla siistin alapään kerran kk. Se riittää.

Vierailija
30/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sit Veet karvanpoistoa ei saa laittaa intiimialueille..vai onko niillä ihan oma tuote sitä varten???

Vierailija
31/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sit Veet karvanpoistoa ei saa laittaa intiimialueille..vai onko niillä ihan oma tuote sitä varten???

Ja ihan olen joka paikkaan sitä laittanut, lopuksi vaan kunnon pesu ja rasvaus. En tod ala nyppimään tai teräaseilla leikkimään alapäässäni;)

Vierailija
32/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmität ihon ensin rasvaamalla, käymällä saunassa tms. ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ tylsällä terällä! Lopuksi jotain ihoa rauhoittavaa, esim. puhdas aloevera-geeli hyvä. Iho vaatii joskus myös hieman totuttamista kasvanpoistoon. Bikinirajan yli tulevat karvat saa pois ihan pinseteillä ilman terävää, kutiavaa sänkeä ja pysyvät poissakin pidempään. Sokerointi tai veet ajanee saman asian koko värkin putsauksessa. Ei tule kutinaa, kipua tai broileri-efektiä kun tekee oikein.

Syy miksi ajelen omat karvat bikinirajoista ja häpyhuulista on mm. etten halua kävellä rannalla tai uimahallissa karvat uimapuvun reunoilta tursuten, en halua että mieheni joutuu kiskomaan karvoja hammasväleistä seksin jälkeen ja ennen kaikkea puhtaanapito helpottuu (vaikka se karvojen kanssa onnistuukin, kyllä ne eritteet tiukemmin jää karvoihin kuin sileään ihoon. Sitä ei käy kieltäminen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme