Miksi sheivaat alapääsi? Sehän vain sattuu!
En tajua, joskus sitä kokeilin ja tuloksena oli todella kipeät paikat :(
Ja se kutina, kun tuli edes pieni sänki, huh!
Ja voi sitä hiivan määrää...
En siis löydä siitä yhtään positiivista asiaa!
Leikkelen saksilla vähän lyhyemmäksi, jos joskus alkaa oikein häiritsemään. Eikä satu sen jälkeen yhtään!
Kommentit (32)
Terän on oltava terävä eikä mikään euroshopperi-sheiveri. Joka kerta kun käyn suihkussa sheivaan bikinirajat, huulten päältä ja lyhennän kiitoradan. No proplemos.
Apinoilla kuitenkin on monasti toisin päin. Haaroväli paljas ja turkkia muuten. Eiköhän karvojen sijainnilla ole jotain tekemistä tuon vaatetuksen kehittymisen kanssa.
Kivikaudella kun ei ollut paljo vaatteita niin karvat suojasi naisen alapäätä että pilluun ei pääse menemään paljo roskiaja muuta roinaa. Nykyään sen saman ajaa pikkarit. Et jätetään vaan häpykukkulan päälle vähän koristeeks
Olen ollut posliini etenkin sieltä häpyhuulialueelta. Yks tuttuni sanoi että ei voi ajella sieltä kun ne huulet on niin isot, ja haluaa peittää ne karvoilla???
Ho-hoijaa itselläni ne on aina olleet semmoiset mega-kokoiset, mutta so what? Ihan mun oma asia ja niitä pääsee näkemään vaan mieheni lähempää.
Nyt olen ollut kokonaan posliini 6-7v. ensimmäisen muksun odotusajasta alkaen. Ja en todellakaan halua niitä karvoja takaisin. Mies on tilannut laser-käsittelyyn menon parin viikon päästä. Sen jälkeen ne karvat poistuvat (toivottavasti) lopullisesti ja loppuu vahaukset ja sheivailut. Jee!
Tuleeks niidenkin sheivauksesta kipeeks..?
Ei kai kannata yleistää tälläistä herkkyyttä kaikkiin?
Olen ajellut aina häpyhuulet paljaaksi ja hyvin usein muutenkin kaikki pois. Ei mitään "broileri-efektiä" ole koskaan ollut.
Mietin tässä ihan samaa :D Itekki kokeilin just,mutta ai saakeli se kutina ja kirvely. Ei enää ikinä. ::D
eli karvat pois vaon alkupäähän asti. Ei satu yhtään kun panee tarpeeks vaahtoa ja uusi raappa. Hyvä tulee. Ja paljon kivempi, kun karvat ei oo menkkaverestä tönkkönä. Eikä se seksihommissakaan haitaks ole että pillu on näkösällä...
Ekan kerran jälkeen kutisi kovasti, ja pidinkin pitkän tauon, sen jälkeen ei ole kutissutkaan. Hiivakaan ei ole vaivannut.
ne karvat pitääkin REPIÄ pois, pysyy paljon kauemmin poissa eikä kutise yhtään kasvaessaan takaisin. onko hirveämpää kuin musta rehottava naisen alapää!
ne karvat pitääkin REPIÄ pois, pysyy paljon kauemmin poissa eikä kutise yhtään kasvaessaan takaisin. onko hirveämpää kuin musta rehottava naisen alapää!
kai niillä joku tarkoitus on, kun ne kerta meillä on??
häiritsee posliinissa vain se että pissat valuu reisille. kun on karvoja niin ei tapahdu. mut siis iho tottuu tuohon raakkaamiseen, ei se sen jälkeen satu. muista puhtaat ja kohtuu terävät välineet. ja mäkin putsaan vaan klitorikseen asti alhaalta päin.
onhan meillä kainalokarvatkin, ja ei kovin moni nainen niitä kasvattele, epäsiistit!
ja tämäkin onnistuu helpoiten sokeroimalla,itsellä on nyt 3vk pysynyt poslarina,eipä tervitse sheivailla kun kerran kk käy ottamassa sokeroinnit
a) mies ei arvosta karvoja suussaan ja
b) niihin pinttyy pissan haju, kun mulla alkaa
kutisemaan siitä jos turhan usein käytän saippuaa.
Toiset naiset ovat ilmeisesti masokistisempia luonteeltaan. Sen verran kipeää ottaa bikinirajankin siistiminen, ettei enempää todella tee mieli. Ja karvoista paljaaksi raakattu pillu on TOSI ruma. Karvat sentään peittävät sen ja se näyttää karvojen kanssa siedettävämmältä.
Nykyään on käsisuihkut lähes joka vessassa.
a) mies ei arvosta karvoja suussaan ja
b) niihin pinttyy pissan haju, kun mulla alkaa
Joskus täysin posliiniksi, useimmiten jätän jonkun tupsun :)
niihin pinttyy pissan haju, kun mulla alkaa
a) mies ei arvosta karvoja suussaan
eli miehiä varten! naiset kuvittelee, että miehet tykkää!
Kivikaudella kun ei ollut paljo vaatteita niin karvat suojasi naisen alapäätä että pilluun ei pääse menemään paljo roskiaja muuta roinaa. Nykyään sen saman ajaa pikkarit. Et jätetään vaan häpykukkulan päälle vähän koristeeks.