Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vajaa 2kk synnytyksestä ja kuukautiset alko...

Vierailija
15.09.2009 |

vau, saisinkohan nyt kaksoset jos onnistuisin raskautumaan heti? Oon aina toivonut kaksosia. Suvussa ei ole kyllä yhtään mutta toisaalta olen yli 40v ja eikös kypsän iän pitäisi lisätä kaksosia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se että yleensä kypsemällä iällä joudutaan turvautumaan useammin hedelmällisyys hoitoihin, jotka lisäävät moni sikiöisiä raskauksia

Vierailija
2/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kolmen kohdalla 5 viikon kuluttua synnytyksestä ja huolimatta täysimetyksestä.

Eikö tuo kaksosten saaminen ole sillä tavalla periytyvä ominaisuus, että samaan aikaan irtoaa useampi munasolu ja nämä molemmat hedelmöittyy?

Luulen, eteti tämä kuukautisten aikainen alkaminen mitenkään tee kaksosraskautta sen mahdollisemmaksi kuin muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä mitään hoitoja tarvi...

t. ap viiden lapsensa kanssa...

Vierailija
4/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl käyny mielessäkään uudelleenraskautuminen.. :D

Vierailija
5/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se että yleensä kypsemällä iällä joudutaan turvautumaan useammin hedelmällisyys hoitoihin, jotka lisäävät moni sikiöisiä raskauksia

Kyllä myös puhtaasti ikä voi lisätä kaksoisraskauksien todennäköisyyttä. Ne, joilla kuukautiset vasta alkaneet + ne, joilla ovat loppumaisillaan ovat hauraammat munasolut, jolloin kaksoisraskauden "riski" kasvaa.