Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pihtaa.

Vierailija
15.09.2009 |

Tajusin tänään, että seksielämäni ei varmaan tule koskaan olemaan sellaista kuin tahtoisin. En ole tyytyväinen seksin määrään tai laatuun.

Mies oli suhteen alussa innokas, kekseliäs ja hyvä rakastaja. Plussatestin jälkeen alkoi 9kk selibaatti (miehen tahdosta) ja synnytyksen jälkeen seksielämä kukoisti (ensimmäinen kerta 3vko synnytyksestä). Nykyään mies ei juuri koskaan tee aloitetta, keksi mitään uutta tai panosta minuun mitenkään.

Ulkonäöstäni olen pitänyt todella hyvää huolta, yrittänyt piristää seksiä uusilla asioilla (lelut, ympäristö, pukeutuminen, paikka, tilanne jne.), mutta mies saattaa hajamielisesti hymyillä ja ottaa kainaloon suoristakin ehdotuksista huolimatta. Mies on minua 9 vuotta vanhempi.

Voiko tästä vielä nousta vai onko minun unohdettava haaveet intohimoisesta seksielämästä?

Äiti, 22, lapsi 13kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on pitkät työpäivät ja vaativa työ. Hänen mielialansakaan ei ole yleensä kovin positiivinen.

Kotona kannan yksin melkein kaiken vastuun, hän saa nukkua kun haluaa (päivälläkin), keksin hauskaa tekemistä yhdessä ja järjestän hänelle vapaa-iltoja.

Seurauksena tästä on villeimmillään pepulle taputus ja suukko poskelle. Hieman turhauttavaa..

ap

Vierailija
2/2 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ja internet vie miehiltä seksuaalisia mielitekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla