Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pika-apua huuto.nettiin

Vierailija
15.09.2009 |

miten sitten kun olen voittanut tuotteen? onko joku tietty systeemi, millä pitäisi maksaa? Meinaan näkyviin tuli myyjän tiedot, olen lähettänyt sähköpostia, tekstivestin ja ei mitään yhteydenottoa sieltä päin... pitäisikö jostain löytyä se tilinumero itsestään vai pitäisikö vaan myyjän ottaa yhteyttä?

Entä jos itse myyn - olen aina olettanut, että saan voittavan huutajan yhteystiedot, lähetän tilinumeron tekstiviestillä tai sähköpostitse ja asia hoituu... olenko mä ymmärtänyt koko systeemin ihan väärin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole koko ajan netin ääressä! Eli todella törkeää häiritä vielä tekstareilla myyjää! Kyllä se ottaa yhteyttä, kun ehtii!

Vierailija
2/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjällä ei ole vakiviestiä missä tilitiedot näkyisi niin luulisin että hän ottaa sinuun yhteyttä kun näkee että sinä olet ottanut yhteyttä. vai onko sulkeutumisesta jo pitkäkin aika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjällä ei ole vakiviestiä missä tilitiedot näkyisi niin luulisin että hän ottaa sinuun yhteyttä kun näkee että sinä olet ottanut yhteyttä. vai onko sulkeutumisesta jo pitkäkin aika?

joiden EI kannata tehdä kauppaa Huutiksessa! Aivan takuuvarmasti hän myös olettaa, että kaikki huutajatkin maksavat välittömästi, kun kohde sulkeutuu!

Vierailija
4/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle tullut mieleenkään, että pitäisi päiviä odottaa - siis voittamani tuote umpeutui 6 päivää sitten.

Olen käyttänyt ebaytä ja kyllä siellä vähintään seuraavana päivänä tulee postimaksut ja muut tarvittavat tiedot näkyviin... kyllä mä sen verran katson omaa huutoani että tiedän milloin olen voittanut ja mielelläni maksaisin sen vaikka samana päivänä

en tajunnutkaan olevani ihan kummajainen

Vierailija
5/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla jää myyjän vakioviesti huomaamatta, jos meklariviestiä voitetusta huudosta ei lue kokonaan.

Tai käy katsomassa myyjän nimimerkin takana olevaa kuvausta itsestä, koska joskus niissä on mainittu lomista tms. jolloin ei pääse nettiin käymään.

Vierailija
6/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään! Ebay on niin "automatisoitu" paikka verrattuna Huutikseen. Ebayssä ei myyjät kommunikoi oikeastaan mitenkään huutajan kanssa. Kaikki tapahtuu "invoicella".

Ja by the way, olisit laittanut jo ekaan viestiisi kuinka kauan olet odottanut myyjän yhteydenottoa..

Odota vielä pari päivää ja länttää sen jälkeen myyjälle nega, jos ei ole vielä(kään) antanut tilinumeroaan. Myyjähän voi olla sairaalassa, possu lentsussa tai lapsi on kipeänä tai muuten vaan nettipimennossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä