Ahdistaa! Loma loppuu ja huomenna töihin
Olen lopen kyllästynyt työhöni ja töiden aloittaminen loman jälkeen ahdistaa suunnattomasti. Miten ihmeessä sitä taas jaksaa koko pitkän syksyn?? Antakaa selviytymisvinkkejä, please.
Kommentit (12)
vaan aivan eri alalla. Pph:n työ olisi varmasti vaihtelevampaa kuin nykyinen koneen ääressä istuminen ja papereiden pyörittely...
Vaihtelua kaipaisin itsekin, niinpä olenkin alkanut katselemaan muita hommia ;).
Tsemppiä työviikkoon!
Mulla viikko takana töitä loman jälkeen. Voin lohduttaa sua: viikon päästä oot jo taas niin työssä kiinni, ettet muista koskaan lomalla olleesikaan. Ahdistustahan se ei toki poista, ei mullakaan, mutta keskiviikkona jo tajusin, että tätä taas on...
Miten voi tehdä monta vuotta sellaista työtä, jota vihaa, ilman että masentuu ja ahdistuu?
En vaan oikein tiedä mille alalle vaihtaisin. Mitään pitkää koulutusta en jaksa enää käydä läpi, sillä takana yliopisto-opinnot (6v.) Oppisopimus voisi olla yksi vaihtoehto, kun vain keksisi jonkin alan :). Olen FM, pääaine historia. Haluisin tehdä jotian käytännön läheisempää, ei pelkkää istumista ja papereiden pyörittelyä, kuten jo sanoinkin.
ja vaikka olisinkin, en haluaisi :).
Minäkin olen FM, luin kieliä pääaineena, mutta työskentelen toimittajana, koska luin sivuaineena tiedotusoppia.
Tosin nyt olen harkinnut kasvatustieteellisten opintojen suorittamista täydennykseksi.
ja alkaa työttömäksi. Meitä on kuule tänä päivänä paljon ja koko ajan tulee lisää, ei tule olo yksinäiseksi.
Minä voisin tulla tilallesi sinne töihin =)
Minä pyörittelen paperia myös, vaikka työssäni on myös luova aspekti. Palaan perhevapailta vasta syyskuun alussa ja ahdistaa jo nyt.
Ettet vain olisi meidän pph?
Täältä ne pikku-pirut tulee huomenna ready or not!