Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Loma loppuu ja huomenna töihin

Vierailija
09.08.2009 |

Olen lopen kyllästynyt työhöni ja töiden aloittaminen loman jälkeen ahdistaa suunnattomasti. Miten ihmeessä sitä taas jaksaa koko pitkän syksyn?? Antakaa selviytymisvinkkejä, please.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain olisi meidän pph?

Täältä ne pikku-pirut tulee huomenna ready or not!

Vierailija
2/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan eri alalla. Pph:n työ olisi varmasti vaihtelevampaa kuin nykyinen koneen ääressä istuminen ja papereiden pyörittely...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua kaipaisin itsekin, niinpä olenkin alkanut katselemaan muita hommia ;).

Tsemppiä työviikkoon!

Vierailija
4/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko takana töitä loman jälkeen. Voin lohduttaa sua: viikon päästä oot jo taas niin työssä kiinni, ettet muista koskaan lomalla olleesikaan. Ahdistustahan se ei toki poista, ei mullakaan, mutta keskiviikkona jo tajusin, että tätä taas on...

Vierailija
5/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tehdä monta vuotta sellaista työtä, jota vihaa, ilman että masentuu ja ahdistuu?

Vierailija
6/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan oikein tiedä mille alalle vaihtaisin. Mitään pitkää koulutusta en jaksa enää käydä läpi, sillä takana yliopisto-opinnot (6v.) Oppisopimus voisi olla yksi vaihtoehto, kun vain keksisi jonkin alan :). Olen FM, pääaine historia. Haluisin tehdä jotian käytännön läheisempää, ei pelkkää istumista ja papereiden pyörittelyä, kuten jo sanoinkin.

Vierailija
7/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisinkin, en haluaisi :).

Vierailija
8/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sivuaineesi?

Vierailija
9/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9 = ap

Vierailija
10/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen FM, luin kieliä pääaineena, mutta työskentelen toimittajana, koska luin sivuaineena tiedotusoppia.

Tosin nyt olen harkinnut kasvatustieteellisten opintojen suorittamista täydennykseksi.

Vierailija
11/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa työttömäksi. Meitä on kuule tänä päivänä paljon ja koko ajan tulee lisää, ei tule olo yksinäiseksi.

Minä voisin tulla tilallesi sinne töihin =)

Vierailija
12/12 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörittelen paperia myös, vaikka työssäni on myös luova aspekti. Palaan perhevapailta vasta syyskuun alussa ja ahdistaa jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi