Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuntosali sektion jälkeen?

Vierailija
15.09.2009 |

sektiosta kohta 5viikkoa ja kova hinku kuntosalille, omaan tahtiin olisi tarkoitus rauhassa lähtä katsomaan, miten kroppa kestää. Pitäisikö odottaa lääkärintarkastusta vai uskaltaisiko jo? Onko kellään kokemusta vatsalihasten toipumisesta leikkauksen jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan jumpannut niitä aktiivisesti viimeiset viikot?

Vierailija
2/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin vatsalihaksia säästellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika laiskasti olen treenannut lantiopohjan lihaksia.. Jälkitarkastus on kyllä reilu viikon päästä jo :) Olen jostain lukenut, että vatsalihasten toipuminen kestää kuukausia..harmillista.

Vierailija
4/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeeksi sairaalasta annettiin, että vatsalihakset ei saa kipytyä ennen lapsen 1-vuotispäivää. esikoisen kanssa pihalla jalkapallon peluu ja vauvan hyppyyttäminen tekevät arven kohdan niin kipeäksi, että olen tyytynyt kävelyyn.

sinuna odottaisin ainakin jälkitarkastukseen.

Vierailija
5/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean pitkään!! Mä niin toivoin, että ei olisi jouduttu leikkaamaan just tän takia :( Ja tuomioksi tuli, että tulevatkin lapset sektiolla kohdun epämuodostuman vuoksi.. Kyllä ihmetyttää, kun suurin osa mun kavereista on sitä mieltä, että ehdottomasti sektio, jos ikinä saavat lapsia, synnytykseen eivät aio suostua kipujen pelossa..!

ap

Vierailija
6/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinenkin on synytynyt sektiolla, joten tiesin tällä kertaa mitä odottaa. toisaalta ilman sektio mahdollisuutta meillä ei olisi kumpaakaan lasta. tätä koitan aina miettiä kun ketuttaa.

Vierailija
7/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei varmaan vauvan kanssa oltais kumpikaan hengissä ilman sektiota :(

Vierailija
8/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin 2kk sitten.

Olen aloittanut aerobicin ja siellähän tehdään vatsalihaksia. Olen tehnyt omaan tahtiin, ja ihan hyvältä on tuntunut. Ei mitään kipuja. Silti otan rauhassa, ettei mitään tapahtuisikaan :).

Mulla on pystyviilto, tosin vaikuttaneeko tuo asiaan lainkaan, sitä en tiedä.

Vierailija
9/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullut, että pystyviilto on alkuun kipeämpi, mutta saattaa parantua nopeammin.

5 ja 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä