talttuuko alapään karvojen kasvu nyppimisillä yhtään?
Tuskin ne ihan kokonaan poissa pysyy, mutta hidastuuko kasvu, muuttuuko hennommiksi tms..?
Kommentit (10)
Olen nyppinyt ym. vuosia!!
Minä olen pannut ukon nyppimää karvoja alapäästä, ja mielellään onkin tehnyt ja tunnontarkasti, ei karvan karvaa nypinnän jälkeen, sitten onkin ukko innokas naimaan useamman varvin.
alapään karvat pinseteillä.
Ei ole sisäänpäin kasvaneita karvoja, niinkuin helposti on ollut ajellessa. Muuten kasvaa kyllä mun mielestä ihan yhtä nopeasti, mutta karvoitus on harvempaa.
Ja nyppimällä saa "pikkutarkasti" hoidettua alapään karvoituksen.
Kaiken lisäksi jotenkin meditoivaa puuhaa :D
Onko sotkuista hommaa? Itse elättelen myös toivita että jos karvat tottuisivat nypityksi tulemiseen, voisin alkaa ajaa bikinirajoja epilaattorilla. Nyt ei vielä kärsi kun krvat on tosi paksuja, tiheässä ja kasvaa tiukasti -> kivu on turhan kova. Ap
Tuskin ne ihan kokonaan poissa pysyy, mutta hidastuuko kasvu, muuttuuko hennommiksi tms..?
Aloitin alle 20 vee nyppimään säännöllisesti alapäänkarvoitustani. Ensin vaan sivustat ja tuosta ylempää. Sitten pikkuhiljaa tuli tavaksi nyppiä ihan kaikki pois. Nyt 15v. asiaa harrastaneena olen huomannut karvan kasvun hidastuneen ainakin puolella. Ja pieniä alueita tuossa häpykummulla johon ei kasva enää ollenkaan uusia.
Aloitin alle 20 vee nyppimään säännöllisesti alapäänkarvoitustani. Ensin vaan sivustat ja tuosta ylempää. Sitten pikkuhiljaa tuli tavaksi nyppiä ihan kaikki pois. Nyt 15v. asiaa harrastaneena olen huomannut karvan kasvun hidastuneen ainakin puolella. Ja pieniä alueita tuossa häpykummulla johon ei kasva enää ollenkaan uusia.
ikää vähän yli 40 enkä ole koskaan nyppinyt, ja aika harva alkaa pehko olla. toivottavasti siellä nyt pysyisi joku karva edes. en tosiaankaan halua olla posliini riippuvine alapäineni 60-70 vuotiaana. Mutta ne on ainakin, jotka nyppii.
ikää vähän yli 40 enkä ole koskaan nyppinyt, ja aika harva alkaa pehko olla. toivottavasti siellä nyt pysyisi joku karva edes. en tosiaankaan halua olla posliini riippuvine alapäineni 60-70 vuotiaana. Mutta ne on ainakin, jotka nyppii.
harrastin joskus nuorempana niiden karvojen nyppimistä monet vuodet. Nyt (44v) ja melkein posliinina paikat on vaikka en enää ole nyppäilytkään. Joten kai sekin sitten vaikuttaa.
Jokaiselle tietty käy miten nyt käy mutta mulla on ahkeralla vahauksella ja pinsettikäsittelyllä hieman vähentynyt karvan määrä ja laatu muuttunut hennommaksi. Suosittelen vaikka tuo onkin ihan persiistä.
Olen nyppinyt ym. vuosia!!