Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOKSURATTAAT ts. rattaat juoksemista varten

Vierailija
15.09.2009 |

Olisi hakusessa rattaat, joiden avustuksella pääsisin juoksulenkille 11kk lapsen kanssa. En kaipaa mitään statussymbolia, erikoista ulkonäköä tai muutakaan (mistä täytyy maksaa akstraa) vaan yksinkertaisesti välineen, joka mahdollistaa juoksulenkkeilyn vauvan kanssa.

Mistä lähtisin etsimään, mahdollisimman edullisesti haluaisin löytää näin hoitovapaalaisena. Rattaita ei tarvitse saada makuuasentoon, ainoa kriteeri on että niiden kanssa on helppo juosta (jopa ehkä myös 185cm miehen).

Onko kenelläkään kokemusta? Olisiko antaa hyviä vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin muutama vuosi sitten Saksasta Hauckin joggerit. Ei varmaankaan mitkään mersut, mutta hintaakaan ei ollut kuin vähän päälle 120 euroa. Ovat olleet käytössä ihan hyvät, itse olen 175 cm ja siihen ainakin aisan säätö riittää oikein hyvin. Ei liian painavat ja ihan tukevat mielestäni (tosin ei muista kolmipyöräisistä kokemusta). Olen käyttänyt 1-2 kertaa viikossa ja tähän siis olleet ihan riittävät. Kannattaa varmaan käydä kuitenkin itse liikkeeissä ensin kokeilemassa.

Vierailija
2/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Piian babyjoggerit, niitä myy esim. baby style oy. Nämä on saaneet merkinnän siitä että näillä voi oikeasti juosta. Ja minusta ovat ihan hintansa väärtti, hintaa kun on 129€

Ja mukana tulee jalkapeite ja sadesuoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 3# ja 4# mainitsemat rattaat eivät ole "oikeita" juoksemiseen tarkoitettuja rattaita. Oikeissa juoksurattaissa ei koskaan - turvallisuussyistä - ole kääntyvää etupyörää. Pyörät ovat lisäksi isommat ja kapeammat jne. No, on tosin hintakin eri luokkaa.

Esim siis nämä

http://www.minimaraton.fi/epages/AJP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/090420…

Omamme - traxx -merkkiset - ostimme aikoinaan AT lastenturvasta, maksoivat n. 350 euroa. Valitettavasti eivät enää myy.

Vierailija
4/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etupyörä ole kääntyvä... Ja juu, edullisuuskriteeri oli itselläkin hoitovapaalla yksi tärkeimmistä ja mielestäni ovat olleet hintansa väärtit, tosi aktiivikäytössä on sitten varmaan muut vermeet :)

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän