Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä te myytte käytetyt hyväkuntoiset lasten vaatteet??! Tahtoo niitä!

Vierailija
14.09.2009 |

Missä te ihmiset myytte tarpeettomat lasten vaatteet vai säilytättekö kaikki? Ehkä annatte sukulaisille vai mitä? Myynnissä netissä on vaan jotain tosi halppis vaatteita ja paljon pidettyjä. Mä haluaisin hyväkuntoisia, hyvännäköisiä ja jotain kivoja merkkejä siis polarn o pyret, elle, zara, thimberland tms. Eikö näitä saa mistään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä myymälästä tai liittyä spostilistalle!!? Sieltä sain ite viimeks tiedon,. Keväällä ja syksyllä ne mun mielestä on. myymälässä voi liittyä listalle

Vierailija
2/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Pitskussa myit? Onko siellä joku itsepalvelukirppis?

Itse myyn paljolti huutiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieressä. Siisti ja kiva paikka, tosin mulla loppuu aika torstaina. Perjantaina kandee mennä, sillon siellä on aina uudet kamat kun torstaina saa aloittaa uuden myyntikauden.

Vierailija
4/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikkovuokra minkälainen? Minkäläinen tuotto sulla on ollut? Miten on menneet kaupaksi?

Akselissa itse myin vimeiksi.

Vierailija
5/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö teillä tosiaan Huutiksessa jotain kaupaksi? Mulla on ollut myynnissä MoloKidsin, Minymon, Ticketin, Jonathanin haalaria. Sisävaatteista Ej Sikke Lej:tä, Espritiä, Polarnia... Mikään ei tunnu menevän kaupaksi.

Vierailija
6/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meni 1000e rikki kuukauden myynnistä.

Vierailija
7/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 50e/2 viikkoa muistaakseni ja 29e/viikko. Mut sinne saa sellasen täyden palvelun sopimuksen, jossa et maksa mitään, vaan viet kamat sinne ja ne hoitaa kaiken. Saat 50% tuotosta itelles.

Omaa tuottoani en osaa sanoa, koska eka kokeiluni loppuu tosiaan torstaina ja rahat tulee sitten tilille. Tosin mulla hinnatkaan ei ole korkeita 20centtiä ja tommosta ihan merkkivaatteista.

Huutonetistä jaksan ostaa mutta en myydä, laiskuutta.

katoppas vihreakasi.fi

Vierailija
8/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää joskus käydä tsekkaamassa paikka. Tuo 50% juttukin on ihan hauska kiireiselle ihmiselle.

Vierailija
9/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee kaikki merkkivaatteet kaupaksi. moonkidsit, ticketit, reimatecit, ej sikke lejt, jonathanit yms. kaikki menee heti ekalla myynnilla. ja osta heti hinnalla jos sellaisen laitan. miten sä mahdat hinnoitella?

Meneekö teillä tosiaan Huutiksessa jotain kaupaksi? Mulla on ollut myynnissä MoloKidsin, Minymon, Ticketin, Jonathanin haalaria. Sisävaatteista Ej Sikke Lej:tä, Espritiä, Polarnia... Mikään ei tunnu menevän kaupaksi.

Vierailija
10/19 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myn huutiksessa, jos olen viitseliäällä tuulella (eli olen myynyt kaksi kertaa, siis kahtena "ryppäänä"). Muuten lahjoitan sukulaisille, tutuille, naapureille... kenellä nyt sattuu olemaan vaatteen kokoinen muksu.

Vierailija
11/19 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommat kirpparilla tai vien Uffille.

Vierailija
12/19 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niistä saa sentään jotain.

Vierailija
13/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

polarn och pyret ainakin järjestää helsingissä ystävämyynnin ohella p&p-kirppiksiä!!! ei maksanut mitään mennä myymään.

Vierailija
14/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyssä :)

Vierailija
15/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne viedään käsistä. Loput kippaan kierrätykseen. Tahraiset, kuluneet jätän räteiksi tai laitan lumppukeräykseen.

Vierailija
16/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkivaatteet. siellä niistä maksetaan hyvin! sieltä vaan etsimään! katso myös ulkomaiset nettikaupat ja alelaarit niistä, saat lindexin hinnoilla kunnon merkkivaatetta jolla vielä hyvä jälleenmyyntiarvokin!

Vierailija
17/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

polarn och pyret ainakin järjestää helsingissä ystävämyynnin ohella p&p-kirppiksiä!!! ei maksanut mitään mennä myymään.

Vierailija
18/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oon laputtamassa vaatteita ;-)

Vierailija
19/19 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja aika usein tulee ostettua hyviä merkkivaatteita. Niitä en sitten laita minnekään Uffelle... Muutaman kerran olen laittanut tämän palstan myyntiosastolle, mutta kiinnostusta ei ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan