Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka eronnut rakentamisen aikana tai sen jälkeen?

Vierailija
14.09.2009 |

Mistä syystä. Olen vain niin kyllästynyt mieheeni ja kaikki ällöttää mutta rakennuksesta pidän, en tiedä mitä tekisin.

Masennuitteko sen jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy kohtalotovereita.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
2/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vetää herneen nenuun kun mies viettää liikaa aikaa rakennuksella eikä keskity tarpeelsi vaimokullan navan ympärille. PRkl että ottaa aivoon tollaset tapaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jo aiemmin.

Suosittelisin kyllä sinnittelemään tämän epänormaalin raksa-ajan.

Missä mättää?

Vierailija
4/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ero on nyt hiukan kaukaa haettu.

Vierailija
5/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tullut yhtään riitoja vaikka mies asui raksalla pari vuotta kaiket illat. Pitää vaan itse asennoitua niin että tää on nyt tämä vaihe ja se loppuu joskus.

Vierailija
6/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä rakentamisen aikaiseen eroon oli se, että mies huomasi joutuneensa "velkavankeuteen", eikä harrastukseen (autot) enää jäänytkään rahaa useita tuhansia markkoja kuussa kuten ennen. Siitä alkoi alamäki ja lopulta tuli ero (9 kk avioliiton jälkeen), kun talo oli jo lähes valmis. Minä jäin asumaan keskeneräiseen taloon ja kuittasin velat omiin nimiini. Nyt tästä on 10 v ja olen naimisissa uudemman kerran, meillä on myös lapsia nykyisen puolisoni kanssa.

Voin näin jälkikäteen havaita masentuneeni (kai se nyt on luonnollista, kun tulee avioero). Mulla oli siinä eron jälkeen yksi pikainen laastarisuhde, mutta jo noin vuoden kuluttua tapasin nykyisen mieheni. Nyt ajattelen, että eka mieheni vaan ei ollut mulle se oikea, ja että vasta talonrakennus ja siihen liittyvät vastuut näyttivät hänen todellisen luonteensa... Hän oli "hieman" lapsellinen, nautinnonhaluinen, kaikkimullehetinyt-ihmistyyppiä. Onneksi siis erosimme ennen lasten hankintaa.

Vierailija
7/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloa 11 vuoden ja 4 lapsen ohessa. Kukaan kaveriperheistäkään ei ole eronnut rakentamisen takia. Elämä on ihanampaa yhdessä kuin koskaan ennen.

Mikä siinä miehessä nyt yhtäkkiä kyllästyttää?

Vierailija
8/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehelläni ja minulla oli tuskin mitään yhteistä lasten lisäksi. Nykyisin meiltä löytyy tämä yhteinen prjeksi, joka on kummallekin kaikki kaikessa ja hyvää vastapainoa tavalliselle arkityölle.

Vierailija
9/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa parilla meni huonosti jo ennen rakentamista. Olivat eroamassa moneen otteeseen, kun sitten yhtäkkiä saivatkin päähänsä alkaa rakentaa. Sitähän ei sitten se parisuhde kestänyt.

Toisessa tapauksessa mies oli jäänyt kiinni pitkäaikaisesta sivusuhteesta ja ilmeisesti omaatuntoaan rauhoittaakseen ryhtyi rakentamaan, kun vaimo oli sitä vuosia kärttänyt. Sekin päättyi sitten huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän