Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellani on liikaa kavereita

Vierailija
14.09.2009 |

Ja kyllä - tämä alkaa olla jo ongelma. Poika on 6-vuotias, mielestäni ihan normaali ehkä sosiaalisesti aktiivisemmasta päästä. Päikkärissä on aina sanottu että on suosittu leikkikaveri, antaa toisille leluja ja ottaa pleihin ilmeisesti mukaan. Omissa naapureissa on paljon näitä tarhakavereita jotka eivät nyt jotenkin osaa leikkiä ilman meidän poikaa. Ovikello soi jatkuvasti ja tyypit suurinpiirtein suuttuvat jos hän ei lähde ulos tai meille ei voi tulla. Muutaman äiti on soittanut meidän poikaa kylään kun " Mikko" ja "Pekka" eivät osaa leikkiä nätisti. Yksi soitti ja pyysi mukaan kuntosalille lapsiparkkiin, kun omansa tappelevat jatkuvasti!

Poikani on välillä stressaantunut kun se suuttuu jos leikkii sen ja sen kanssa ja kuka saa tulla meille milloinkin.

Että ottaa aivoon, sanoin jo pojalleni että ei tarvitse leikkiä kenenkään kanssa jos ei tahdo. Nyt tuo rakentaa lego-venettä yksin (tai siis olen minä kotona) huoneessaan ja vaikuttaa ihan tyytyväiseltä.

Sekava teksti mutta ei niitä kavereitakaan tarvitse liikaa olla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteesta. Itse olin lapsena niin arka, ettei mulla vaan ollut "vientiä".

Vierailija
2/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on trafiikkia häiriöksi asti, niin sopikaa pari päivää viikossa kaveripäiviksi. Muulloin saa olla rauhassa kotona.

Minustakin kaverit ovat rikkaus ja tuon ikäiset vasta opettelevat kaverielämän kiemuroita, joten ylilyöntejä ja "eksää-ooksää-ollaanks-ton-kaa" -viritelmiä pyörii ilmassa ihan riittämiin. Oma poikani on nyt 9-vuotias ja kaverit ovat maailman tärkein aarre hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika leikkii jokapäivä kavereiden kanssa. Puoli kahdeksan rantautuu sisään ja välillä käy kavereiden kanssa meillä. Käy toki välillä sisällä tai me käydään ulkona katsomassa poikia.

Poika äsken sanoikin, että on kiva, kun on paljon kavereita ja rupesi luettelemaan kavereidensa nimiä.

Meillä poika kyllä sanoo, jos ei halua lähteä ulos. Kyllä 6v. voi jo avata oven ja sanoa, että haluan olla tänään kotona yksin.

Ei se ole niin vaikeata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme