Porin rattijuoppo tappoi sitten pikkuveljensä !! kavereiden lisäksi
onko tästä jo keskusteltu täällä, en löytänyt haulla
Kommentit (67)
Missä on teidän inhimillisyys ja myötätunto?
ja voin puhua melko läheisestä kokemuksesta, oma serkkuni ajoi kännissä taannoin auton puuhun ja yksi kuoli, itse jäi lapsen tasolle, ei herunut sympatiaa tällekkään,niin se vaan on! Törkeä teko ja toivottavasti kärsii siitä lopun ikänsä ja samat sanat jokaiselle rattijuopolle! Piste.
ei kuskia eikä vapaaehtoisesti kyydissä olleita kohtaan..
Oulussa oli vastaava kolari keväällä ja silloin KÄNNIKUSKIN sukulaiset puolustelivat kuskia... siis ihan järkyttävää...
Utajärvellä oli myös kolari, jossa kuoli pari vuotta sitten muistaakseni 3. MUTTA tässä kuski ei ollut kännissä vaan kolari oli taitamattomuutta. Ihan eri asia kuin nämä rattijuopon kolarit
osa teistä on niin lapsellisia, että oikeasti kuvittelevat pystyvänsä suojelemaan lapsia kaikelta pahalta. Ja kuten aina tällaisissa tragedioissa, syy vieritetään aina vanhemmille.
Voit kieltää, voit kasvatta, voit tehdä vaikka mitä, vaikka seistä päälläsi ja rukoilla, niin siltikään et voi valvoa lapsiasi 24/7.
Ihan sama mitkä kotiintuloajat tai kiellot ja säännöt on, teini ei niille välttämättä paljoa perusta. Eikä niitä kieltoja voi loputtomiin pitää. Itse en näe mitään kummallista siinä, että 15- ja 17-vuotiaat veljekset ovat keskenään myöhään ulkona tai kavereilla tms.
ja vasta ajokortin saaneelle ei kannattaisi antaa kovin tehokasta autoa
ei kuskia eikä vapaaehtoisesti kyydissä olleita kohtaan..
Oulussa oli vastaava kolari keväällä ja silloin KÄNNIKUSKIN sukulaiset puolustelivat kuskia... siis ihan järkyttävää...
Utajärvellä oli myös kolari, jossa kuoli pari vuotta sitten muistaakseni 3. MUTTA tässä kuski ei ollut kännissä vaan kolari oli taitamattomuutta. Ihan eri asia kuin nämä rattijuopon kolarit
Olen itse raivoraitis ja yritän kasvattaa omatkin lapseni samanlaisiksi. Vanhin pojistani on ysiluokkalainen ja kotiintuloaika on vieläkin klo 21. Mutta silti jaksan tuntea myötätuntoa myös rattijuoppoja, juoppoja kyytiläisiä ja heidän vanhempiaan kohtaan. Varsinkin kun on kyse nuorista, joiden järjenjuoksu ja voimantunne on ihan eri luokkaa kuin aikuisen. Rauha näille nuorille ja varsinkin sille kuskille, hän sitä nyt tarvitsee eniten. Toivottavasti hänen sukulaisensa jaksavat ymmärtää ja puolustella häntä.
t. erityisluokanopettaja
paljon syytä katsoa peiliin. Onkohan kyseessä "moottoriperhe"? 4-vuotiaalle mönkijä, 10-vuotiaalle viritetty mopo, 15-vuotiaalle (viimeistään) mopoauto, 17-vuotiaalle auto.