Kihlajaiset, voiko sen tehdä jotenkin virallisesti?
Eli haluaisimme "vralliset" kihlajaiset...mutta miten? onko se vaan niin että lehteen ilmoitus, ei muuta?? Kertokaas...
Kommentit (11)
Eli haluaisimme "vralliset" kihlajaiset...mutta miten? onko se vaan niin että lehteen ilmoitus, ei muuta?? Kertokaas...
jos ilmoitat kihlauksesta lehdessä, on myös kihlauksen purkautumisesta ilmoitettava lehdessä, jos näin käy!!
Kihloissa oleminen on kärsinyt täydellisen inflaation. Ja menkää kohtuullisen ajan sisällä naimisiin, mieluiten päättäkää hääpäivä heti. Noloa viettää isoja kihlajaisia, jos olette vielä 7 vuoden jälkeenkin kihloissa, "kun ei se mies kosi".
Sehän kai siinä on idea, hä ;) -ap
No johan se mies kosi, kun kihloihin mennään.... Sehän kai siinä on idea, hä ;) -ap
Aika moni nainen kun itkeskelee monen kihlausvuoden jälkeen, että ei ole häitä tulossa, kun ei mies halua naimisiin.
t. kuutonen
Me mentiin kihloihin 1996 ja naimisiin 2000. Molemmille kihlaus tarkoitti sitä, että tuon kanssa olen valmis menemään JOSKUS naimisiin.
Ikäkysymyshän tuo on myös, nuorena kihlausaika on usein pitkä ja vanhempana häät päätetään saman tien.
reilun vuoden mittainen. Päivää ei vielä ole päätetty, mutta siis tuo vaan on otollinen aika. Emme ole enää ihan nuoria :)
kihlauksen yhteydessä, ettei jää nolosti vuosikausiksi roikkumaan.
Ainakin Satu Taiveahon ja Kanki-Kaikkosen kihlautuessa heille pidettiin kirkossa kihlauksen siunaustilaisuus. Voihan sitä järjestää sukulaisislle päivälliset tai vähintäänkin kihlakahvitilaisuuden.
hääpäivää ei päätetä, ennen kuin on varaa pitää ne häät. Todennäköisesti menee muutama vuosi siihen, kun itse jäin nyt äitiyslomalle ja sen jälkeen n. 3v. opintoja jäljellä. Mutta jos vaikka suunnilleen sitten tai vähän ennemmin, kun en haluis olla mikään sikavanha morsian ja nyt oon jo 25v. Eli viimestään ennen kolmeekymppiä, sit on rahat keksittävä jostain! :D Joka tapauksessa nyt ainakaan kahteen-kolmeen vuoteen ei varmasti ole mahdollista.
Myö ei ilimoteltu lehissä, mutta piettii kihlakahvit vanhemmille ja lähisuvulle. Emmie tiijä onko jotaa virallist kaavaa...