Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ensimmäiset, minun toiset häät

Vierailija
13.09.2009 |

Olemme suunnitelleet häitä ja ne toteutunee varmaan ens kesänä. Minä olen ollut kerran aiemmin naimisissa. Olin 19v kun menin naimisiin ja saimme mieheni kanssa 3lasta. Minun ollessa 26v, mieheni sairastui vakavasti ja kuoli. Tuon jälkeen elin yksin 8v. Lasten ollessa 13v, 10v ja 8,5v löysin nykyisen mieheni ja nyt on yhteistä taivalta takana 7v ja minun lasteni lisäksi meillä on 3yhteistä lasta.

Mietin mm. minkä värinen hääpuku minulla voisi olla, ei valkoinen varmaankaan kun en ole ensimmäistä kertaa menossa naimisiin enkä haluais mitään kauheita röyhelöitäkään. Oisko se jotenkin outoa, että morsiamella ois housut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta taustasta ja tietämättä tyylistäsi, en ensimmäisenä vaihtoehtona pitäisi muutenkaan valkoista. Vaalea housupuku voisi olla hyvä vaihtoehto.

Vierailija
2/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea housupuku voisi olla hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla oli pari vuotta sitten muuten sama tilanne, mutta exäni ei (ihme kyllä..) ole kuollut vaan katuojia mittaileva mielenterveysongelmainen sekakäyttäjä :/

Mutta mulla oli siis päälläni hennon vaaleanvihreä kotelomekko sekä bolero. Keväthäät oli kyseessä.

Vierailija
4/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna häissä joissa morsian oli "toisella kierroksella" ja sulhanen ensimmäisellä. Molemmat n. nelikymppisiä. Morsian oli pukeutunut todella kauniiseen hopeanharmaaseen pitkään iltapukutyyppiseen hihattomaan mekkoon jossa oli edessä helmikirjailuja tms. Hartioilla oli väreihin sopiva huivi.

Vierailija
5/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiuspukuliikkeessä. Siellä on upeita iltapukuja ja hääpukujakin mitä voisit katsoa ja sovittaa, muutakin kuin niitä perinteisiä.

P.S Mä en jaksa ymmärtä miksei 40v toista kertaa avioituva voisi pukeutua juuri siten kuin itse haluaa - vaikka siihen kermakakkuun jos se on sitä mitä haluaa.

Harvempi morsian nykyään neitsyt on joten heiltäkinkö pois valkoiset puvut ja hunnut??

Vierailija
6/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka valkoiseen kermakakkumekkoon jos haluat! Hääpuvuissa ei enää noudateta perinteitä (ei valkoista jos ei ole neitsyt jne) joten toisella kierroksella oleva voi aivan hyvin pukeutua ihan mihin haluaa!

Vierailija
7/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni ei tullut tälläytyä valkoiseen kermakakkupukuun. Ei kyllä ollut ekalla kerrallakaan.

Vuokrasin upean linnanneitopuvun, joka sopi sulhasen asuun täydellisesti. Mutta tämä oli minun juttuni ja minulle itsestäänselvyys.

Pukeudu itse, niin kuin hyväksi koet. Silloin olet oma itsesi!

Vierailija
8/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi valkoinen kovin hyvin ja olin onnellinen kun toisen kerran naimisiin mennessäni sain laittaa lempiväriäni viininpunaista ylle. Puku oli iltapuku, ei morsiuspuku. Tee juuri niin kuin haluat! Ensikertalaisilla tuntuu olevan "ahtaampi muotti" - muuta kuin valkoista asua saa selitellä. Mutta tokakertalaisena voit todellakin tehdä just niin kuin omasta mielestä tuntuu kivalta. Valitse asu ja väri, joka sopii sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän