Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kevään, kesän syksyn ja talven avoin laihdutus huhuu?
13.09.2009 |
Muistaako kukaan mua?;) vieläkö ryhmä on jäljellä? angelinako, mehiz ym ketä eitä oli?
liittyisin taas joukkoonne kesäkiloja laihduttaan;) päässi tuleen, muuten paino on ollu hyvä, kesän alussa oli jopa 65, nyt taitaa olla melkee 70, hui!!!
Kommentit (2)
hypätään johonki porukaa jos ei muita kuulu, painoa mulla oli täl viikolla joku aamu 6.7 eli saa jonk verra tippuu, ainaki 60. pituutta oli se 168.5cm
kuulostellaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täällä olen käyny taas vähän kurkkimassa ku meidän pino aikoinaan hyyty kokonaan ja tuossa itelle kävi niin että kerkesin olla hetken raskaanakin mutta eihän meidän pikkunen jaksanu kovin pitkälle... ;(
mutta siis painoa on PALJON! ja vaikka olen ihan mukavasti jaksanu sinnitellä samalla herkuttomalla (mitä nyt kesällä ja nyt synttäreillä vähä olen kakkua ottanu) niin paino ei ole tippunut yhtään!
Nyt sitte eilen uskaltauduin painonpudotushaasteeseen eli yhteen ryhmään jossa mulla on oma ohjaaja, katotaan miten siinä mun käy...
Mutta mielelläni täällä vielä tsemppailisin yms. jos porukka vielä kasaan saadaan =D onhan meitä jo kaks!
nani kera kilojen (saisivat jo lähteä!)