Mistä kakkosnaiset tulevat?
Täällä oli äsken joku kakkosnainen, joka ei edes kokenut tekevänsä mitään väärää. Ja keskustelussa oli sitten useampi muukin varatun kanssa panija.
Alkoi ihmetyttämään, että mistä näitä kakkosnaisia näinkin paljon tulee? En ikinä pysty ymmärtämään, että miten joku alkaa tuollaiseen eikä ajattele kuin itseään. Ja itseäänkään ei tarpeeksi kunnioita, että vaatisi mieheltä oikeaa kohtelua.
Ja te varatut, jotka harrastatte syrjähyppyjä: mitä te silloin oikein ajattelette?
Todellakin alkoi mietityttämään, että miten tällainen voikin olla näin yleistä.
Nuoruusiän "anoppini" oli muuten kakkosnainen. En ikinä pystynyt kunnioittamaan häntä. Osittan tämäkin näivetti silloisen suhteeni.
Kommentit (38)
ja aina vaan negatiivista huomiota.
Mutta en ikinä pettäisi.
Pettäjät ovat alinta kuraa ja kakkosnaiset, jotka tietävät panevansa varatun kanssa ovat pettäjiä siinä kuin petturimiehetkin.
Anteeksi pyydetään kun on rikkonut antamansa lupauksen tai toiminut vastoin sopimusta. Kakkosnainen ei ole antanut lupauksia tai tehnyt sopimuksia miehen vaimon kanssa.
Se vaimo voisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi miehellä on tarve pettää häntä.
Vaimo katsoa peliin????
Siihen peiliin saavat katsoa pelkästään se pettäjämies ja se nainen, jonka kanssa vaimoa petetään.
niin pyydätkö anteeksi?
Eiköhän sen miehen tarvitse se anteeksipyyntö suorittaa, huoh!
Mutta myös naisen, joka tiesi panevansa varatun kanssa.
Mammat purkaa kiukkuaan kakkosnaisiin kun eivät pysty miehiään tyydyttämään ja pitämään. Nainen on naiselle susi, vaikka SINUN oma pikkukullannuppukörilääsi olisi yksin ja ainoastaan syyllinen. Voi näitä reppanoita...
parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Jotain on parisuhteessa, miehen ja vaimon välillä, vialla, jos mies pettää. Sama juttu jos nainen pettää miestä, miehen katsottava peiliin.
Parisuhteeseen tarvitaan kaksi eikä se riitä, että toinen luulee, että parisuhde voi hyvin.
Niin, että turha marttyyrius roskiin!
että kakkosnainen ei ole pettäjä, vaan (myös) väärintekijä. Hän tietää, että miehellä on perhe (vaimo+lapsia), mutta silti haluaa tehdä väärin ja osallistuu omalta osaltaan perheen (lapsienkin) kodin rikkomiseen. En voisi katsoa itseäni hyvällä omalla tunnolla peilistä joka aamu, jos naisin varattua ja täten olisin osallisena lasten perheen rikkomisessa. Piste.
parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Jotain on parisuhteessa, miehen ja vaimon välillä, vialla, jos mies pettää.
Näin toki on, mutta on myös niitä joilla kaikki on oikeesti hyvin (suhde ja seksi), mutta tilaisuus tekee silti varkaan. Maailma ei ole niin musta-valkoinen kuin sinusta näyttää.
ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on.
Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.
jompikumpi pitää vierellä toista suhdetta. Jotain tarvetta, joka toisesta suhteesta puuttuu, korvataan sillä kakkossuhteella.
ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on. Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.
ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on.
Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.
Tämä viesti antaa toivoa siitä että Suomessa on fiksujakin naisia. Toisin kuin av muuten antaa ymmärtää.
jompikumpi pitää vierellä toista suhdetta. Jotain tarvetta, joka toisesta suhteesta puuttuu, korvataan sillä kakkossuhteella.
ratkota. Tai sitten osata erota ennen sitä toista suhdetta. Pitäisi olla selkärankaa sanoa että suhde ei toimi ja joko ratkaista ongelmat tai erota ennen kuin hypätään kenenkään toisen petiin.
Ihana seksikumppani on toi naimisissa oleva panokaverini! Jos haluat kutsua kakkosnaiseksi, niin ok, itse pidän itseäni saaja osapuolena :)Hän on ollut jo 2 vuotta toyboyni ja muuta en ole ikinä halunnutkaan kuten ei hänkään.
Minä en ole koskaan ketään pettänyt, jos sillä nyt ap:lle merkitystä, mutta toi mies toki on ja KOVAA!