Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kakkosnaiset tulevat?

Vierailija
13.09.2009 |

Täällä oli äsken joku kakkosnainen, joka ei edes kokenut tekevänsä mitään väärää. Ja keskustelussa oli sitten useampi muukin varatun kanssa panija.

Alkoi ihmetyttämään, että mistä näitä kakkosnaisia näinkin paljon tulee? En ikinä pysty ymmärtämään, että miten joku alkaa tuollaiseen eikä ajattele kuin itseään. Ja itseäänkään ei tarpeeksi kunnioita, että vaatisi mieheltä oikeaa kohtelua.

Ja te varatut, jotka harrastatte syrjähyppyjä: mitä te silloin oikein ajattelette?

Todellakin alkoi mietityttämään, että miten tällainen voikin olla näin yleistä.

Nuoruusiän "anoppini" oli muuten kakkosnainen. En ikinä pystynyt kunnioittamaan häntä. Osittan tämäkin näivetti silloisen suhteeni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seksikumppani on toi naimisissa oleva panokaverini! Jos haluat kutsua kakkosnaiseksi, niin ok, itse pidän itseäni saaja osapuolena :)Hän on ollut jo 2 vuotta toyboyni ja muuta en ole ikinä halunnutkaan kuten ei hänkään.

Minä en ole koskaan ketään pettänyt, jos sillä nyt ap:lle merkitystä, mutta toi mies toki on ja KOVAA!

Vierailija
22/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin on ja paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydätkö anteeksi?

Vierailija
24/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä!

Vierailija
25/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina vaan negatiivista huomiota.

Mutta en ikinä pettäisi.

Pettäjät ovat alinta kuraa ja kakkosnaiset, jotka tietävät panevansa varatun kanssa ovat pettäjiä siinä kuin petturimiehetkin.

Vierailija
26/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pyydetään kun on rikkonut antamansa lupauksen tai toiminut vastoin sopimusta. Kakkosnainen ei ole antanut lupauksia tai tehnyt sopimuksia miehen vaimon kanssa.

Se vaimo voisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi miehellä on tarve pettää häntä.

Vierailija
27/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo katsoa peliin????

Siihen peiliin saavat katsoa pelkästään se pettäjämies ja se nainen, jonka kanssa vaimoa petetään.

Vierailija
28/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydätkö anteeksi?

Eiköhän sen miehen tarvitse se anteeksipyyntö suorittaa, huoh!

Vierailija
29/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös naisen, joka tiesi panevansa varatun kanssa.

Vierailija
30/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat purkaa kiukkuaan kakkosnaisiin kun eivät pysty miehiään tyydyttämään ja pitämään. Nainen on naiselle susi, vaikka SINUN oma pikkukullannuppukörilääsi olisi yksin ja ainoastaan syyllinen. Voi näitä reppanoita...

Vierailija
31/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Jotain on parisuhteessa, miehen ja vaimon välillä, vialla, jos mies pettää. Sama juttu jos nainen pettää miestä, miehen katsottava peiliin.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi eikä se riitä, että toinen luulee, että parisuhde voi hyvin.

Niin, että turha marttyyrius roskiin!

Vierailija
32/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakkosnainen ei ole pettäjä, vaan (myös) väärintekijä. Hän tietää, että miehellä on perhe (vaimo+lapsia), mutta silti haluaa tehdä väärin ja osallistuu omalta osaltaan perheen (lapsienkin) kodin rikkomiseen. En voisi katsoa itseäni hyvällä omalla tunnolla peilistä joka aamu, jos naisin varattua ja täten olisin osallisena lasten perheen rikkomisessa. Piste.

Vierailija
33/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseen ei kolmatta pyörää mahdu. Jotain on parisuhteessa, miehen ja vaimon välillä, vialla, jos mies pettää.

Näin toki on, mutta on myös niitä joilla kaikki on oikeesti hyvin (suhde ja seksi), mutta tilaisuus tekee silti varkaan. Maailma ei ole niin musta-valkoinen kuin sinusta näyttää.

Vierailija
34/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on.

Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.

Vierailija
35/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompikumpi pitää vierellä toista suhdetta. Jotain tarvetta, joka toisesta suhteesta puuttuu, korvataan sillä kakkossuhteella.

Vierailija
36/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on. Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.

Vierailija
37/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että "mies on naiselle susi" , sehän se petturi tässä tapauksessa on.

Mieheni ei ole minua pettänyt (tai ainakaan jäänyt kiinni), mutta jos näin pääsisi käymään olisi kyseessä mieheni OMA VALINTA! Minua ei todellakaan kiinnostaisi tietää yhtään mitään tuosta naisesta, eikä hän olisi minulle millään tavalla velvollinen minkään asian suhteen. Ja toivoisin, ettei miehen vaan kertoisi mitään "kun se paha nainen -houkutteli" - juttuja, tai hän olisi vielä alhaisempi silmissäni.

Tämä viesti antaa toivoa siitä että Suomessa on fiksujakin naisia. Toisin kuin av muuten antaa ymmärtää.

Vierailija
38/38 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompikumpi pitää vierellä toista suhdetta. Jotain tarvetta, joka toisesta suhteesta puuttuu, korvataan sillä kakkossuhteella.

ratkota. Tai sitten osata erota ennen sitä toista suhdetta. Pitäisi olla selkärankaa sanoa että suhde ei toimi ja joko ratkaista ongelmat tai erota ennen kuin hypätään kenenkään toisen petiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä