Tunnetko tuollaisia naisia kuin BB Minna?
Kommentit (17)
En tykkää tuontyylisistä, alapäällään ajattelevista naisista, mutta vielä vähemmän miehistä.
ohjelmaa jos et tiedä mitä tarkoitan sanalla TUOLLAINEN. Ei ole ihan perusjärkevän kolmekymppisen toimintaa.
Aika kauheaa katottavaa. Varmasti hävettää ko. tyyppiä kun pääsee talosta ulos. Ikääkin jo on.. pöyristyttävää.
Tosin epäilen kyllä että Minnankaan läheiset eivät häntä tienneet "tuollaiSEKSI".
Vaikea sanoa, kun en juuri muiden makuuhuoneisiin mene tai kurkistele. Ihanaa, että wt-mammat pääsee nyt tirkistelemään Minnaa ja haukkumaan av:lla. Hauskaa! Jatkakaa samaa rataa, se on tuotannon tarkoitus...
Luultavasti on vielä huorahtavampi kuin Minna, mutta säästä itseäni enkä kysy tältä tuttavaltani kaikkia viikolopun likaisia yksityiskohtia.
Yleensä joku mies käy sitä panemassa ja häipyy eikä tuttuni aamulla muista edes sen miehen etunimeä.
mutta tarviiko mennä teiniohjelmaan ja vongata siellä? Ihan sama mulle mitä Turun yössä puuhailee, se sitten taas ei ole koko kansan juttu.
V Ihanaa, että wt-mammat pääsee nyt tirkistelemään Minnaa ja haukkumaan av:lla. Hauskaa! Jatkakaa samaa rataa, se on tuotannon tarkoitus...
Ohjelman ideahan on herättää tunteita puolesta ja vastaan, ilman sitä ei ohjelmaa olisi. Minnalla on ikää sen verran että tietää kyllä mihin on päänsä pistänyt. Tuskin on olettanut pääsevänsä ilman arvostelua, etenkään kun kyseessä ei ole ensimmäinen tuotantokausi.
minä olen vähän samanlainen kuin bb-Minna. En harrasta yhdenillanjuttuja, mutta esim. seksi kavereiden kanssa ei ole ollenkaan epätavallista mulle. Pidän seksistä, eikä sen harrastaminen ole millään tapaa paha tai huono asia, vaikken parisuhteessa olekaan. Voin harrastaa seksiä useita kertoja vuorokaudessa ja ajattelen seksiä usein.
Minnan tai Esan käytöksessä ei mielestäni ole mitään pahaa tai moraalitonta.
jos panisi koko talon miehiä. Nythän Minna on käsittääkseni pitäytynyt Esa J:ssä, vaikkakin on kieltämättä ihan reippaasti vongannut tältä seksiä... ;)
Eikö noin monikin ihminen käyttäydy? Siis, että ihastuu johonkin ja haluaa läheisyyttä? Minna vain sattuu olemaan tv:ssä, josta haloo nousikin.
Ilmeisesti kysymys oli kuitenkin siitä, että tunnenko ihmistä, jolla on suuret seksihalut. Kyllä, tunnen.
mutta tarviiko mennä teiniohjelmaan ja vongata siellä? Ihan sama mulle mitä Turun yössä puuhailee, se sitten taas ei ole koko kansan juttu.
Ja BB on tietääkseni sen "kansan" juttu, joka sitä katsoo. Ihan varmasti tuon ikäinen tietää mitä tekee ja antaa palaa vaan. Varmasti on valmis ottamaan arvostelut vastaan. Oma valinta. Tyhmälle kansalle sirkushuvia. Tuotanto kiittää ja kumartaa!
Ps. Minnasta voi olla ihan mitä mieltä tahansa...
Ainakin joidenkin av-mammojen mukaan... Hih, "nainen on naiselle susi" pitää edelleenkin paikkansa. Esa on vaan hyväksikäytetty lutunen.
Hän on niin ihana, rempseä ja ihanan "seksuaalinen". Mä olen niin kade Minnalle. Olisipa mullakin tuollaiset seksihalut...
Hän on niin ihana, rempseä ja ihanan "seksuaalinen". Mä olen niin kade Minnalle. Olisipa mullakin tuollaiset seksihalut...
Kyllä tuollainen käyttäytyminen kertoo oikeasti jonkin tason ongelmista seksuaalisuudessa. Tiedän sen, koska itsellänikin on ollut seksuaalisuuden kanssa ongelmia, tosin erilaisia. Mutta joka tapauksessa, itseäni hävettäisi. Ja niitä mammoja täällä, jotka Minnaan samaistuvat, kehottaisin myös miettimään omaa seksuaalisuuttaan ja sitä, että missä meni vikaan.
Hän on kylläkin naimisissa, mutta on myöntänyt, että asia aiheuttaa heille parisuhteessakin ongelmia. Kaikki miehet kun ei välttämättä jaksaisi ihan koko ajan olla hääräämässä makuuhuoneessa.. Hän harkitsee terapiaa avun saamiseksi.
Mitä tarkoittaa TUOLLAINEN? MILLAINEN sinä ap olet? Huoh!