Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi rakastatte miestänne! ev

Vierailija
12.09.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä rakastaja jne

Vierailija
2/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka mitä syitä voisin luetella, mut eiköhän se päälimäisin syy ole se, että mun on hyvä ja helppo olla hänen kanssaan ja meillä on samat arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lähellä on hyvä olla. Hänen läheisyytensä ei ole missään vaiheessa alkanut ällöttämään niin kuin kaikkien, ainakin kahdenkymmenen aikaisemman, miesystävien. Kunnioitan häntä ja arvostan häntä sellaisena kuin hän on. Hän ei ole sen parempi kuin kukaan muu, vaan hän on minun toinen ihoni.

Vierailija
4/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs, komeakin katsella, tekee kaikkensa perheen eteen, ymmärtää hyvin jos mulla on vaikeaa/olen väsynyt, on sydäntäkin: auttaa jos joku muukin esim. veljensä tarvii apua, on hyvä isä, ja kuolisi lasten puolesta jos olisi pakko. Lisäksi mielettömän hyvä esileikeissä (varsinkin suuseksissä) ja hyvä panemaankin. Ei käy vieraissa eikä jätä varmaan ikinä.

Huonojakin puolia on: on vähän pihi (mutta toisaalta säästäväinen) ja itsepäinen, äkkipikainen, mutta leppyy nopeasti.

Vierailija
5/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait siksi että olen aina rakastanut häntä aidosti!

Tällä hetkellä meillä on tilanne sellainen, että mies ei ole kahteen vuoteen edes nukkunut samassa huoneessa kanssani, eikä muutenkaan välitä yhtään ja on jopa ihastunut/rakastunut työkaveriinsa...Miksi siis rakastan tuota petturia? Siinäpä kysymys, johon en vastausta tiedä:/ kertokoon joku sen mulle jos keksii...

Vierailija
6/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan tuota ihmistä niiin paljon. ja tiedän ei hetkeäkään miettisi kuka menee arvoissa ekana..meidän viisi mahtavaa tytärtä!!! Ja yhteiset arvot ja elämä sinänsä on hyvää ehkäpä parasta! Rakastan tuota ihmistä niin paljon!

Vierailija
7/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs, komeakin katsella, tekee kaikkensa perheen eteen, ymmärtää hyvin jos mulla on vaikeaa/olen väsynyt, on sydäntäkin: auttaa jos joku muukin esim. veljensä tarvii apua, on hyvä isä, ja kuolisi lasten puolesta jos olisi pakko. Lisäksi mielettömän hyvä esileikeissä (varsinkin suuseksissä) ja hyvä panemaankin. Ei käy vieraissa eikä jätä varmaan ikinä.

Huonojakin puolia on: on vähän pihi (mutta toisaalta säästäväinen) ja itsepäinen, äkkipikainen, mutta leppyy nopeasti.

Tuli mieleen oma mieheni. :)

Vierailija
8/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni syvällä sisimmissäni.

Joskus se nousee korkeuksiin,

joskus se pysyy matalemmalla,

mutta aina se sieltä tupsahtaa, se rakkauden tunne. Vuosien jälkeenkin.

Mietin yks päivä että vaikka joskus siinä miehessä ei näkis mitään ihanaa, niin ajattelee millaista olisi ilman häntä. ilman sitä ihanaa tuttua ja turvallista, jos vaikka yhtäkkiä kuolisi

Sitä en kestäisi!!!

Vierailija
9/11 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan täysin! Uskomattoman ihana pitkäpinnainen luonne. Rakastava mies ja isä, uusio perhe ja pitää kaikki lapset ominaan. Tekee kaikkensa perheen hyväksi, kehuu miten kaunis olen vaikka raadan kotitöissä lasten kanssa päivät pitkät js miten ahkera olen, vaikka välillä tuntuu etten mitään saa aikaan. Kohtelee minua kuin prinsessaa, ostaa kukkia ja lahjoja ja kertoo minun olevan kaikkensa. Kaikki on yhteistä saan käyttää hänen rahojaan, palkkaa kun kuulemma tiedän mihin ne tarvitaan. Kivan näköinenkin on ja sängyssäkin menee hurjan hyvin! On kaikkea mitä halusin ja enemmänkin.

Vierailija
10/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen luvannut häntä rakastaa niin myötä- ja vastoinkäymisissä. Hän on oikein mukava ja minulle sopiva mies.

Vierailija
11/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- on huumorintajuinen (huumorimme kohtaavat)

- osaa keskustella asiasta kuin asiasta

- meillä on samat arvot

- on luotettava ja vastuuntuntoinen

- ulkonäkö ei huono ollenkaan, mutta iän myötä sillä on yhä vähemmän merkitystä

- on monipuolinen: on rakentanut talon, osaa leipoa ja laittaa ruokaa, hyvä monessa eri liikuntalajissa, pitää kirjallisuudesta, on hyvä ja huomaavainen rakastaja

- kaikenkaikkiaan loistava kumppani, en voisi enempää toivoa

Naimisissa ollaan oltu jo 17 vuotta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi