Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antibioottikuuri + imetys

Vierailija
12.09.2009 |

Voiko äidin antibioottikuuri lisätä vauvan pulauttelua? Vauva täysimetyksellä ja minulla Kefeksin kuuri. Tuntuu että pulauttelu lisääntyi selvästi kun aloitin tämän kuurin. Vauvalla on myös ollut ilmavaivoja, johtunee tästä minun kuurista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuurilla ja vaikka vauva saa paljon muutakin ravintoa kuin rintamaito, niin mielestäni oli enemmän ilmavaivoja ja röyhyjä yläpäästä...Pulauttelun lisääntymistä en huomannut, harrastaa sitä ihan reippaasti muutenkin.

Vierailija
2/4 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kexexin imeytyy äidinmaitoon.Ota maitohappobakteereita tai anna ainakin vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut myös pulauttelun lisääntymistä, koska meillä aiempi pulauttelu jo väheni ja nyt Kefeksin -kuurin aikana on taas pahentunut. Pulauttelu on todella paksua ja sitä tulee kerralla "isoja" määriä. Myös huuto ja itku on karmivaa, muutaman päivän aikana nämä vain pahentuneet ja alkavat yleensä imetyksen aikana. Vauvaa ei meinaa millään saada rauhoittumaan. Apteekissa kehottivat antamaan Idoform-maitohappovalmistetta samanaikaisesti, mutta sekään ei tunnu pysyvän sisällä, vaan tulee ulos.. Ajattelin vielä kokeilla oikein kunnon lactofilusta, jos se auttaisi kun ei ole öljypohjaista.. millaisia kokemuksia muilla?

Vierailija
4/4 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa myös vauvaan, heti maitohappoja molemmille, ne auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi