Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sellaista et sisimmässäsi suvaitse, joka julkisesti pitäisi suvaita?

Vierailija
26.05.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesboparien hedelmöityshoitoja

Vierailija
2/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi täällä niitä ei tod ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän abortin vain jos on a) tapahtunut raiskaus b) lapsi on vammainen tai elinkelvoton c) tuleva äiti on alle 16-vuotias

Vierailija
4/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- abortti, ellei kyseessä alaikäinen tai rikos

- lesbojen hedelmöityshoidot

- sinkkunaisten hedelmöityshoidot

- homoseksuaalien adoptio-oikeus

- sukupuolenvaihdosleikkaukset

- jne. jne. (näitähän riittää, mutta tuossa kai mulle pahimmat)

Vierailija
5/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mielenterveyssairaiden ihmisten paapomista työpaikallani (kuuluisivat eläkkeelle, työkaveri ei ole psykologi, työpaikalla ei paranneta ihmistä)

- Huonoa palkkaa, hymyssä suin täytyy olla siihen työpaikalla tyytyväinen, marina on hävettävää

- Bussipysäkillä tupakoivia

- Yrityksen työntekijöitä, jotka saaneet työpaikkansa sukulaisuussuhteensa vuoksi (pomon tyttö tai muu vastaava) joka sitten ei osaa yhtikäs mitään

- Partiolaisia (en osaa edes spesifioida mikä niissä inhottaa ehkä se isänmaallisuusihannointi)

- Uskovaisia, jotka yrittää olla hyviä ihmisiä kehitysvammaisten höynäyttämisessä omaan uskoonsa

- Enkä sulata täytekakuissa kermaviiliä. Kamalaa kun kakku pilataan sillä. :/

Mutta minua ei haittaa abortit, varmasti, aivan varmasti niillä on syynsä, kun se ei ole mikään pikkuoperaatio. Sehän on esim. mielenterveydellisesti tosi kova paikka tehdä. Eikä se, että kuka tahansa täysjärkinen aikuinen saisi lapsen kasvatettavaksi (oli se sitten yksinäinen mies tai nainen tai erilaisia pariskuntayhdistelmiä).

Vierailija
6/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitan nyt ilman mitään varsinaista syytä. Muuta kuin että äiti pääsee helpolla lapsen kustannuksella.

t. 4 lapsen äiti

Vierailija
7/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että suomeen otetaan niin paljon ulkomaalaisia ja sitä, että ovat samoissa opetusryhmissä. Uskon, että opettajan on hankalampi opettaa ryhmää, jos eräät tarvitsevat erityistä huomiota paljon.

Vierailija
8/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa itse entisenä innokkaana partiolaisena, et nykyisen partion keskeisimpiä periaatteita on lasten kasvattaminen globaalin kansalaisyhteiskunnan jäseneksi. Eli se isänmaallisuusihannointi on vähä entistä aikaa=) Toki onhan niitäkin tietenkin ja jotkut perinteet on isänmaallisia, mutta noin käytännön partiossa ei.

Vierailija
9/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuin joku aikaisempikin eli vanhempien uusavuttomuutta... (ei siis vain äitien, myös isien)

kun lapsia ei viitsitä hoitaa kotona edes yhtä, kahta vuotta

kun ei viitsi kautta halua imettää

noh ehkä yleisimminkin elämässä just sitä kun ei edes yritetä vaan aina mennään oman mielen ja fiiliksen mukaan ja muut sitten vaan sopeutuu... tyyliin kyllä töissä käyvä äiti on paaaaljon parempi kuin vihainen äiti.. ihan niinkun ihmisellä ei olis mitään vaikutus mahdollisuuksia omiin lapsellisiin mielialoihinsa.

Vierailija
10/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa itse entisenä innokkaana partiolaisena, et nykyisen partion keskeisimpiä periaatteita on lasten kasvattaminen globaalin kansalaisyhteiskunnan jäseneksi. Eli se isänmaallisuusihannointi on vähä entistä aikaa=) Toki onhan niitäkin tietenkin ja jotkut perinteet on isänmaallisia, mutta noin käytännön partiossa ei.

Vierailija
11/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee puistatukset kun kohtaan näitä.

Vierailija
12/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesti tupakoivia

lapsia tarhassa pitäviä kun itse kotona

Vierailija
13/13 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee puistatukset kun kohtaan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi