Hemmetti, viimeksi tulikin kaksi Diiliä peräkkäine enkä
tajunnut tietenkään tallentaa kuin ensimmäisen. Eli juuri se kriittisin finaalijakso jäi sitten näkemättä:(. Eikä näytä olevan MTV3:n katsomossakaan. Tietääkö joku voiko sitä katsoa vielä jotain netissä? Jos ei, niin kertokaa edes kuka sen voitti.
Kommentit (10)
ehkä siksi, et jos Trump halusi naisjohtajan tällä kertaa.
]Mä en ymmärrä miksi, kun mun mielestä sse ei osittanut mitään kykyjä mihinkää, kun oli koko ajan vaan taustalla.
Nicole ja Frank putos heti, James niiden jälkeen.
[/quote]
tai jatkoko seukkaamista sen ohjelman jlk (eiks se ollu joskus 2007)?
Mä olin ihan varma että se Heidi olisi voittanut, multa jäi näkemättä se jakso missä se tipahti. Minusta se oli tosi aikaansaavan ja älykkään oloinen. Se James oli niin ärsyttävän näköinenkin ja Frank karmee sössöttäjä, että ei niistä olis voinut tulla. Ja pariskunta pilasi mahdollisuutensa seukkailemalla.
Nicolella, Frankilla ja Jamesilla oli kaikilla kamala ääni. Edellisessä Diilissä se seukkaava britti kylläkin voitti. Silloin se oli Donaldin mielestä niin suloista ja nyt taas paheksuttavaa.
Mä olin ihan varma että se Heidi olisi voittanut, multa jäi näkemättä se jakso missä se tipahti. Minusta se oli tosi aikaansaavan ja älykkään oloinen. Se James oli niin ärsyttävän näköinenkin ja Frank karmee sössöttäjä, että ei niistä olis voinut tulla. Ja pariskunta pilasi mahdollisuutensa seukkailemalla.
ja ikävä kyllä jäi välistä se jakso, jossa tippuu. Nyt finaalijaksot olivatkin yllätys, siellä oli monta joiden en olisi uskonut noin pitkälle pääsevän. Tuo voittaja oli kyllä koko ajan sellainen hiirulainen, joka peesaili muita, ihme että voitti.
Todellakin ansaitsi pudota! Työskentely meni pieleen ja esitys Trumpille ja jollekin toiselle johtajalle oli ala-arvoinen. Änkytystä ja takeltelua, itsevarmuus jossain aivan muualla.
..kyllä Stefani ansiosta voitti... :) Ja se, et se ei ollut tiimin johtajana missään välissä oli kyllä enemmän tämän kauden säännöistä kiinni - eli voittajatiimissähän johto ei vaihtunut ja sama tyyppi johti niin pitkään kunnes häviö koitti... :)
Minusta oli kyllä tosi idiootti mainos, missä pitää käyttää hajunpoistajaa, kun sairaalassa on naapurisängyssä joku spurgu..
Stefani oli ihan nappi valinta. Tosi varma ja ammattitaitoinen. Hauska olis tietää kuinka sitten pärjännyt siellä Cap Canassa.
Mä en ymmärrä miksi, kun mun mielestä sse ei osittanut mitään kykyjä mihinkää, kun oli koko ajan vaan taustalla.
Nicole ja Frank putos heti, James niiden jälkeen.